• Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz. Daha fazla bilgi edin.
  • rabisu
    Minecraft Türkiye Forumu Reklam   Minecraft Türkiye Forumu Reklam   Minecraft Türkiye Forumu Reklam
  • Bir Youtube kanalınız var ve kanalınızın tanıtımını mı yapmak istiyorsunuz? Bizimle bu linkten iletişime geçin, size sponsor olalım!

asdasd

  1. AndroidMob

    CraftRegendSky

    arkadaşlar sunucumuzda alımlar başlamıştır sakın kaçırma sunucu ip : CraftRegendSky.aternos.me sürüm : 1.8 serverimiz opskyblock dur
  2. AhmetDinc

    3D Texture Bilen Gelsin

    beyler ben diamond zırha bir 3d textureyi aktarmak istiyorum yalnız slayerler bunu engelliyor yardım edebilcek varmı
  3. Skymastr

    MysQl 2

    Arkadaşlar biz şimdi bi siteden {_kredi} yapcaz. Ama onu siteden alcaz. Onun bilgisini siteden nasıl alabilirim ? Yaptığımız Kod (Çalışmayan) script options: $ init com.mysql.jdbc.Driver $ db url jdbc:host $ db username username $ db password password command /mysql...
  4. F

    Monitör önerilerniz

    Monitörlerimin şu an hepsini sattım (şu an kullandığım full HD 60hz 22inç monitör hariç) Satmamın nedeni çok büyüktü oyun oynarken diğer monitörleri kullanmıyodum bile artık tek moniyörde oynuyordum ve rahatsız oluyordum diye boş monitörlerdende satmaya karar verdim ve şu an hepsini sattım...
  5. Skymastr

    Hata

    Beyler Skriptimde arg 2 is "susturkaldir": has permission "rehber": wait a second open chest with 5 row named "&cRehber Panel" to player wait a tick set {_slot} to 0...
  6. G3tR3ktM3rt

    Build arkadaşı.

    Kendime build arkadaşı arıyorum sohbeti saran egoist olmayan kafamızın uyuştuğu biri yazabilir mi ?
  7. H

    "»" koyunca "?" gözükme sorunu

    Arkadaşlar bi skript yaptım fakat mesaj gönderirken "»" işareti koyuyorum bu "?" şeklinde gözüküyor bunun çözümü yok mu?
  8. Soberse

    - enonpvp.rabisu.com:25615 -

    :kbiftek: Öncelikle Server 1.8 Dir :kbiftek: :tçapa:Serverde Bug Bulana Ödül Verilir:tçapa: :sgül:Reklamcı Alımı Vardır:sgül: :ekask:Serverde Hack Koruyucusu Vardır:ekask: :çtaş:Serverde Küfreden Kick Yada Mute Yer:çtaş: :kgül:Serverin Adı enonpvp.rabisu.com:25615'dir:kgül...
  9. Caneroynuyor

    Warzone Şeyini Nasıl Eşit Atabilirim ?

    Mesele Ormanda Kırmızı Çizgide warzone almak istiyorum nasıl yapabilirim f claim warzone yapınca eşit olmuyor yardım acil hemdfe
  10. Caneroynuyor

    Factions Plugini Bozuk Çalışmıyor 1.8.8 spigot Yardım Edene Admin Verilicek

    Arkadaşlar Merhaba Serverimdew Factions Plugini[klan plugini] Çalışmıyor. serverim gelişti ama sadece o eksik yardımcı olcaklar skype : caneririm1 eklesin yada servere gelsin 46.20.1.139:1189 ip
  11. Caneroynuyor

    Klan Plugini Olmuyoır

    Arkadaşlar Serverimde Nedense Factions Pluginini kuruyorum ama çalışmıyor anlamıyorum bazı ss ler Nedense Kırmızı oluyor yardımcı olcak varmı ? Anlayan Biris Acil Lazım Serverim Hızla Büyüyor Ve Herkes Şikayetci
  12. Caneroynuyor

    Yardım Edene Pluginer !!

    Merhaba Arkadaşlar Factions Plugini Çok Kötü Bir Durumda Acaba Türkçeleştirilmiş Güzel Renkli Bir Verirmisiniz Birde Arkadaşlar Yanlarda <> Parantezleri Var Nasıl Kaldırabiliriz Onuda Söylerseniz Sevinirim
  13. F

    İnsanı sunuculardan bezdiren insan türleri

    1.insan tipi Bir gün bizim murtaza Lapis kazarken bir kız görür ve konuşmaya başlarlar Murtaza : Slm kız : Slm :) Murtaza : Sew olaq mı :D kız : Tmm ;) aradan bir süre soracaz ve bizim ağzı bozuk pis çirkin gerçekle sanalı ayırt edemeyen kız "Aşkım biz ne zaman eflencez" der Murtaza ise "sen...
  14. kagank

    GEÇİCİ HAMACHİ SERVERİNE HER TÜRLÜ ALIM VARDIR ADMİN DAHİL !

    ŞİMDİLİK HAMACHİ YAKINDA YENİ HOSTİNGE GEÇECEK SERVERİME HER TÜRLÜ ALIM VAR HAMACHİ AD : SONSUZ EĞLENCE ŞİFRE : 123 GELİN ! SKYPE : emretaskin7 IP :25.50.124.196:25565
  15. kagank

    Pluginer Ve Her Türlü Alım Var En Acil Pluginer lazım !!!

    ARKADAŞLAR YENİ SERVER AÇTIM VE ACİLEN PLUGİNER GEREKİYOR PLUGİNLER AYARLANINCA HER TÜRLÜ ALIM VARDIR GELİN ! IP : Flashss.myserver.gs
  16. kagank

    Yetkili Mi Arıyorsun ? işte Gel..

    HER TÜRLÜ YETKİLİ OLUNUR AŞŞAGIYA SERVER IP SİNİ YAZIN GELİP YETKİLİ OLAYIM HER SEYDEN BİRAZ BİRAZ ANLARIM..
  17. Skymastr

    Darbe olabilir mi ?

    NTV haberlerine bakarsanız bi darbe olabilir. Yönetime el koyulmuş sanırım.
  18. Skymastr

    SK (Bug) Daha Çözebilen Olmadı!

    Ey mümin kardeşlerim ! on right click on entity: if entity is a villager: if name of entity is "&6&lGörev": cancel event execute player command "gorev" Ben buna sağ tıklayınca bişi olmuyor ?
  19. MustafaMertBulut

    Düşünce

    Şimdi Beyler Cs:go oynuyorum geçen klasik biri oyundan çıktı ban yedi rustur büyük ihtimal sonra aklıma bir şey takıldı bu VAC (valve anti cheat) kaynak kodlarını kontrol ediyo cs:go'ya girerken oynama varsa eğer otomatik ban atıyo mc'ye uyarlanamazmı bu MAC ( minecraft anti cheat :) ) oyuna /...
  20. B

    Yardım ctrl ve s tusuna basılı tutarken 4 tusuna basınca calısmıyor helppp :(

    Yardım ctrl ve s tusuna basılı tutarken 4 tusuna basınca calısmıyor helppp :(
  21. Skymastr

    Skript Hata Çıldırmak Üzereyim

    Beyler şimdi çıldırmak üzereyim. Hata şu: Minigames tabelası yapmaya çalışıyorum. Ama bi kod hata veriyo doğru olduğu halde set line 3 of block at {_loc} to "{@deliricem}" (Split hatası)
  22. H

    acil yardım

    Arkadaşlar bi scoreboard skirpti kullanıyorum eski sunucumda calisiyordu şimdikinde çalışmıyor acaba neden skrayfall da mevcut
  23. MustafaMertBulut

    Trojen Ne ?

    Beyler Bi Kaç gündür 2-3 küçük yaşlı arkadaşlarımız gelip tehtid ediyo torjen atıcam diye o ne diye soruncada dalga geçiyolar anlamadım gitti nedir bu atılırmı kolay kolay craftweb kullanıyom
  24. MustafaMertBulut

    > MaxCraft - Faction / Grafiker Alımı

    Şimdi Grafiker'den Kastım Sürekli Olarak Grafik Tasarlicak Yani Sen Grafiğimi Yaptın Tamam Gidebilirsin Demicem, Öncelikle Gelicek Bana İstediğin Bir Kaç Grafiği Yapıcak Ve Ben Beğenirsem Alıcam Grafikleri Kullanıcam Grafiker Yetkisinide Vericem Beğenmessem, Teşekkür Edicem Grafiklerinide...
  25. Skymastr

    Python Setup Yapma

    Arkadaşlar Python'da yeniyim. Ama temelini falan çözdüm. Setup dosyasını kullanırken şimdi dosya falan indirme kodları doğrumudur ? open(r"C:\MyPrograms Files", "w") Installer = open(r"C:\MyPrograms Files\MyPrograms.txt", "w") Installer.write("My Notes. İf your want write a notes,this is part...