lars2004

Marangoz
Mesajlar
En iyi cevaplar
Beğeniler
Puanları
Oyun Sürümü
TÜM SÜRÜMLER
Minecraft sunucularınıza(Factions,hub,skyblock vb.) build yapıyorum.

Merhaba !

Birkaç gün içinde harika Minecraft Yapı Haritaları mı arıyorsunuz? Eğer öyleyseniz, bunun için doğru yerdesiniz!

Bu sektörde çok fazla sahte builder var, bu yüzden buraya gerçekçi, daha ucuz ve iyi tasarımlar için geldim.

Tecrübe :

Tarihte çok tecrübem var dahaönce 7 sunucum vardı bu yüzden building konusunda çok tecrübem var 2011 den beri burdayım

Ne inşa edebilirsiniz?:

Sunucu spawnları, lobiler, zindanlar, kasabalar, adalar ve mümkün olduğunu hayal edebileceğiniz birçok şeyi inşa edebilirim.

PAKETLER:

Bronz yapı paketi:

İsteğin
50x50 boyutu
ekonomik,kaliteli

80TL

Altın yapı paketi:

İsteğin
100x100 boyutu
Ekonomik, daha kaliteli

150TL

Zümrüt yapı paketi:

İsteğin
150x150 boyutu
Ekonomik, yüksek kalite

200TL

İŞİ BİTİRDİĞİMDE, haritanın değiştirmek istediğiniz veya istemediğiniz kısımlarını belirleyip, değiştirtebilirsiniz.

1-min.jpg

5-min.jpg

Hi There !

Are you looking for amazing Minecraft Build Maps in a few of days? If you are, then you're in the right place for that!

In this industry there is a lot of fake builders so i come to here for realistic,cheaper and good designs.

Experience:

I have a lot of experience in the history.I had 7 servers before that so i have to many experience for buildings.I ** here since 2011

What can you build?:

I can build to many things like server spawns,lobbies,dungeons,towns,islands and what you can imagine it posibble.

PACKS:

Bronze build pack:

1. Your request
  2. 50x50 size
  3. Economic,quality

Gold build pack:

1. Your request
  2. 100x100 size
  3. Economic,more quality

Emerald build pack:

1. Your request
  2. 150x150 size
  3. Economic,high quality

WHEN THE WORK IS FINISHED, you can specify the parts of the map that you want or do not like to change and have them changed.

Üst