Altın Provanas >[1.8-1.15.2]< Survival & OP ve Hard Skyblock & SkyPvp & Faction >[oyna.provanas.com]<

PxJasius

Taş Madencisi
Mesajlar
68
En iyi cevaplar
0
Beğeniler
31
Puanları
930
Yönetici kadrosu düzeldi buglar fixlendi.Piyasada bulunanan oynanabilecek ilk 5 tr serverine arasındadır bence.Bir şans vermenizi tavsiye ederim.
 

TheRocker

Yeni Doğmuş
Mesajlar
1
En iyi cevaplar
0
Beğeniler
0
Puanları
0
sebepsiz yere banlandım moderator teag2 nin bir arkadaşını kestim diye bana süresiz ban , ip ban gibi bir şey atti banımı açarmısın kurucu , bu teag2 denen rezil heriftende derhal kurtulmanı öneriyorum.
 

Kritex

Engineer
Mesajlar
1,027
En iyi cevaplar
0
Beğeniler
309
Puanları
2,430
Bana hile demişlerdi, madem sen öyle diyorsun; açtım banını. Teag2 kendisi plugin görevlisi sadece ve önemli olan yanlışı düzeltmek, insanlara zarar vermek değil.
 

Groo

Sudan Çıkmış
Mesajlar
6
En iyi cevaplar
0
Beğeniler
7
Puanları
0
Bu Servera Çamur Atmak İsteyenleri Hala Anlamış Değilim Zaten Bunu Yapanlarda Ya Küfür Yada Hileden Bir Ceza Alıp Hıncını Serverdan Çıkarmak İsteyenlerdir.

Server Kurucuları Cidden İyi İnsanlar Ve Ellerinden Geldiği Kadar Yardımcı Olmaya Çalışıyorlar Ben Saat 3e Kadar Serverla Uğraştıklarını Gördüm
Bu servera çamur atan arkadaşlar kendilerine çeki düzen versinler...
Not:
Server Kurucuları İyi Niyetlerinden Dolayı Bazı Küçük Hataları Affediyorlar Gelipte 21 Yaşındaki Adama SAF Diyemezsiniz.....
 

Kritex

Engineer
Mesajlar
1,027
En iyi cevaplar
0
Beğeniler
309
Puanları
2,430
Şimdi ilk olarak balta ile vurunca dinamit gibi geri sekme McMmo'nun özelliği, şikayetin varsa tartışılabilir. Yöneticilere gelirsek, sorumsuz yöneticileri ve rehberleri uyarıların üzerine çıkardım serverdan. Hile 0 her zamanki gibi. Son olarak böyle sorunlar olduğunda rica ediyorum bana ya da "Suha" isimli arkadaşa ulaşın. Biz her türlü sorunu tartışmaya açık insanlarız. Üstteki banlı arkadaş da yanlış yere banlanmış sorumsuz arkadaşlar yüzünden. Bir hatayı düzelttim, olan budur.
 

furigold

Taş Madencisi
Mesajlar
74
En iyi cevaplar
0
Beğeniler
38
Puanları
930
Spawn`a Yakın bizim kalemiz var adminin kalesinin yanında birleşik onuda çekin ben furi :D
 

PxJasius

Taş Madencisi
Mesajlar
68
En iyi cevaplar
0
Beğeniler
31
Puanları
930
2 Resimdede ismim var ünlü oldum galiba :)
 

Groo

Sudan Çıkmış
Mesajlar
6
En iyi cevaplar
0
Beğeniler
7
Puanları
0
Arkadaşım Sürekli Server Kötüleyip İnsanların Emeklerini Ziyan Etme
Git Kendine Bi server aç bizde görelim snnkinin nasıl olduğunu
bi hatamız varsa örenelim dimi
senin amacın serverları kötüleyip insanların emeklerini bosa çıkarmaksa hiç başarılı olamadın insalar hala serverda mutlu ve huzurlu yasıyor bende öleyim lütfen
bidaha saçma sapan yorumlar atarak huzurumuzu bozma.
Yorumunuda Belirterek Söle ki İnsanlar YANLIS ANLAMASIN
Yorumunda saçma sapan kurucular kötü server kötü deme düzgünce söle uraşsınlar
 

Kritex

Engineer
Mesajlar
1,027
En iyi cevaplar
0
Beğeniler
309
Puanları
2,430
Clan sistemi eklenip, mcmmo silindi. Pluginler güncellendi. Güncel.
 

Groo

Sudan Çıkmış
Mesajlar
6
En iyi cevaplar
0
Beğeniler
7
Puanları
0
Server İyi Beyler Bekliyom BAK gelin :D[DOUBLEPOST=1407319473,1407259014][/DOUBLEPOST]Serverda 3. günüm server cidden güzel arkadaşlarım var çok iyi hile korumalar çok iyi emek çok var emek server
 
Son düzenleme:

Üst