• rabisu

    Hytale Türkiye

ServetPro - RoteCraft Kurucusu - Mineyum Anti Attack Sahibi Dolandırıcılık Şüphesi

LifeMCServer

MC.LIFEMCSERVER.COM 1.7-1.8 #ÇEKEMEYENLERE İNAT!
Süper Üye
Sponsor
Özel Üye
Satıcı
·
Ehemmiyet
Mesajlar
2,171
Beğeniler
2,195
Puanları
7,350
Ruh Hali
#41
Eklenti paketi satanlara gareziniz nedir buyrun konuşalım ? Her kaliteli içerik premium eklentiler ile çıkmaz bunu da unutmayalım lütfen. Bedava eklentilerle çok güzel alternatifler oluşturulabilir.
65 TL'ye internetten bulduğu ücretsiz pluginleri toplayıp config dosyalarını düzenleyip satan ve aynı paketi yüzlerce kişiye satıp başkalarının anlının teriyle kazandığı para ile kendine bilgisayar alan kafasına göre hiçten gelen parayı çarçur eden adamlara pardon çocuklara evet "garezim" olabilir, haklısınız.

ekstra: orada bahsedilen şey ücretsiz eklentileri toplayıp satıyorlar değil, crack yani Premium olmayan sunuculara, FeatherBoard gibi popüler eklentileri bile leak kullandıkları paketleri satıyorlar... tam olarak bu.
 
Mesajlar
109
Beğeniler
204
Puanları
610
Ruh Hali
#44
Eklenti paketi satanlara gareziniz nedir buyrun konuşalım ? Her kaliteli içerik premium eklentiler ile çıkmaz bunu da unutmayalım lütfen. Bedava eklentilerle çok güzel alternatifler oluşturulabilir.
eklenti paketi satanlara garezimiz yok sadece minecraft'ta alım&satım yapan insanların yaptıkları şeyin bir business olduğunu düşündüklerini bu yüzden komik göründüklerini söylüyoruz. ayrıca eklentiler ne zamandan beri paralı halde? yıllardır minecraft serverlarıyla uğraşmıyorum, eğer "premium" eklenti gibi bir kategori varsa let me know.
 

4kr3p

Java,Html,Css,Python,C#,C++ #ÇEKEMEYENLERE İNAT!
Sponsor
Mesajlar
222
Beğeniler
38
Puanları
160
Ruh Hali
#48
Öncelikle geçmiş olsun onlar hakkında 1-2 laf duymuştum detaylı araştırma yapıyım derken senin konuna rastladım.
Belkide şuanda 10-20 kişinin parasının heba olmasını engelledin.
Paranı inş geri alırsın.

Birde eklenti satma mevzusu fln bunlara laf edernel olmuş ben ufak bir şey söylemek istiyorum.
Eklenti satan kişi ve kişiler kendi cep harçlıklarını çıkarabilmek için ücretli-ücretsiz eklentileri internet üzerinden bulup bir dosyaya sığdırması demek ortada bir emek olduğu anlamına gelir burda kimse emek vermeden bedava şeyleri toplayıp editliyo hakkı değil vs. diyemez çünki orada bir emek var sonuçta onu toplayıp editlemek bile zor bir şey diyorsanız ne gerek var bu sizin düşüncenizdir düşüncenizi paylaşmak güzel bir şey ama onları aşşağılamak, ezmek veya yaptıkları işi kötülemek kimsenin hakkı değil herkes her istediği şekilde para kazanabilir burası sanal alem.
NOT:(Yanlış anlaşılmak için yazmadım lütfen hakaret vb. yazılar içeren cevaplar vermeyiniz.)​
 

CreatureModels

Ağaç Yumruklayıcı
Mesajlar
28
Beğeniler
11
Puanları
40
#49
Öncelikle geçmiş olsun onlar hakkında 1-2 laf duymuştum detaylı araştırma yapıyım derken senin konuna rastladım.
Belkide şuanda 10-20 kişinin parasının heba olmasını engelledin.
Paranı inş geri alırsın.

Birde eklenti satma mevzusu fln bunlara laf edernel olmuş ben ufak bir şey söylemek istiyorum.
Eklenti satan kişi ve kişiler kendi cep harçlıklarını çıkarabilmek için ücretli-ücretsiz eklentileri internet üzerinden bulup bir dosyaya sığdırması demek ortada bir emek olduğu anlamına gelir burda kimse emek vermeden bedava şeyleri toplayıp editliyo hakkı değil vs. diyemez çünki orada bir emek var sonuçta onu toplayıp editlemek bile zor bir şey diyorsanız ne gerek var bu sizin düşüncenizdir düşüncenizi paylaşmak güzel bir şey ama onları aşşağılamak, ezmek veya yaptıkları işi kötülemek kimsenin hakkı değil herkes her istediği şekilde para kazanabilir burası sanal alem.
NOT:(Yanlış anlaşılmak için yazmadım lütfen hakaret vb. yazılar içeren cevaplar vermeyiniz.)​
İnşallah dolandırıldıysam benim yaptığımı diğerleri yapmaz ve bu konuyu görüp vazgeçerler paket elime ulaşırsa konuyu düzenlemesi yapıp elime geçtiğini bildireceğim.
 

4kr3p

Java,Html,Css,Python,C#,C++ #ÇEKEMEYENLERE İNAT!
Sponsor
Mesajlar
222
Beğeniler
38
Puanları
160
Ruh Hali
#52
Bakalım gerekli yardımlar gelecek mi .
Geleceğini sanmıyorum. (minyum'un bile bu adamın satış yaptığına dair bilgisi yokmuş)
Mağdur olursan sana tavsiyem direk bilişim suçlarına şikayet et bunun yaptırımları çok büyük olacaktır.


Kod:
Dolandırıcılık suçunun cezası 1 ila 5 yıl hapis cezası ve 5.000 güne kadar adli para cezasıdır. Ancak nitelikli dolandırıcılık suçu söz konusu ise bu durumda suçun cezası nitelikli halin özelliğine göre 2 ila 7 yıl hapis cezası ile 3 yıl ila 7 yıl hapis cezası ve adli para cezası olarak değişmektedir.
Artı olarak maddi ve manevi tazminat davası olarak bunu devam ettirip verdiğin paranın 5 ila 50 katına kadar isteme hakkın bulunuyor.​
 

LifeMCServer

MC.LIFEMCSERVER.COM 1.7-1.8 #ÇEKEMEYENLERE İNAT!
Süper Üye
Sponsor
Özel Üye
Satıcı
·
Ehemmiyet
Mesajlar
2,171
Beğeniler
2,195
Puanları
7,350
Ruh Hali
#54
Öncelikle geçmiş olsun onlar hakkında 1-2 laf duymuştum detaylı araştırma yapıyım derken senin konuna rastladım.
Belkide şuanda 10-20 kişinin parasının heba olmasını engelledin.
Paranı inş geri alırsın.

Birde eklenti satma mevzusu fln bunlara laf edernel olmuş ben ufak bir şey söylemek istiyorum.
Eklenti satan kişi ve kişiler kendi cep harçlıklarını çıkarabilmek için ücretli-ücretsiz eklentileri internet üzerinden bulup bir dosyaya sığdırması demek ortada bir emek olduğu anlamına gelir burda kimse emek vermeden bedava şeyleri toplayıp editliyo hakkı değil vs. diyemez çünki orada bir emek var sonuçta onu toplayıp editlemek bile zor bir şey diyorsanız ne gerek var bu sizin düşüncenizdir düşüncenizi paylaşmak güzel bir şey ama onları aşşağılamak, ezmek veya yaptıkları işi kötülemek kimsenin hakkı değil herkes her istediği şekilde para kazanabilir burası sanal alem.
NOT:(Yanlış anlaşılmak için yazmadım lütfen hakaret vb. yazılar içeren cevaplar vermeyiniz.)​
Cep harçlığı ile bilgisayar alanı ilk defa gördüm :D Ücretli ücretsiz eklentileri internetten bulup toplayıp satıyorlar onda da bir emek var diyorsun da arkadaşım bunu bu insanlar yapamıyor mu? İlk olarak sattığı paketlere kendisi satın alsa bile ücretli eklenti koyması zaten legal bir şey değil çünkü asıl emeği o eklentiyi yapan kişi veriyor. Leak featherboard koymasından iyidir gerçi ama bu konuda fikrim sadece config dosyalarının verilmesi.

İtiraz ettiğim nokta bu arkadaşların para kazanması değil başkalarının emek verip yazıp herkes yararlansın diye açık kaynak kodlu ücretsiz paylaştığı, herkesin düzenleyebilmesi için kolay configler koyması fakat bu arkadaşların eklentileri alıp düzenleyip toplayıp satması ve bunu 20-30-40 TL gibi biraz daha normal karşılanabilecek bir miktar yerine 65 TL gibi ücrete yapması. (Üzerine az daha para koy Minecraft Premium al, bak düşün o kadar uğraş emek verilen oyunu alıyorsun)

Bu arada eklentileri toplayıp editlemek emek değil bana kalırsa, herkesin yapabileceği bir şey. Config dosyalarını düzenliyor ayarlamalar yapıyor ve herkese aynı paketi düzenleyerek satıyor. Senin dediğin gibi 20-30 TL olsa problem yok fakat 65 TL'ye paket satanı ilk defa gördüm bu arkadaşlar işte master yapmış sanırım. :D

Kimseyi aşağıladığım ezdiğim veya yaptıkları işi kötülediğim yok, yaptıkları iş değil ilk olarak onu belirteyim, ikinci olarak ezilen birileri var ise onlarda kolay bir iş için 65 TL para verip paketini alamayanlardır. Yaptıkları işi kötüleme olayını tekrar belirtmem gerekirse burada konuştuklarımın hepsi genelleme, üstüne alınan alınır, kimseyi spesifik olarak kötülemiyorum, kötülemiyorum da zaten bu bir eleştiri ve benim fikirlerim. Bu arada bir hobi olarak cep harçlığı için yapıyorlar diyorsun bir yaptıkları iş diyorsun karar ver yahu. :D

Ek olarak bu arkadaş paketi teslim etse bile - konu sahibinin şuanda tek derdi bu olsa gerek bizi mesaj kasıyor olarak görüyor kendisi - bu herkese aynı paketi sattıklarını, yaptıkları işin inanılmaz basit bir iş olduğunu ve içerisindeki ücretli eklentilerin illegal şekilde satıldığı gibi gerçekleri değiştirmeyecek. Bunlar benim düşüncelerim mesaj kasmak gibi bir amacım olsa emin olun mesajımı bu kadar uzun tutup kendimi yormazdım.
 
Son düzenleme:

CreatureModels

Ağaç Yumruklayıcı
Mesajlar
28
Beğeniler
11
Puanları
40
#55
Cep harçlığı ile bilgisayar alanı ilk defa gördüm :D Ücretli ücretsiz eklentileri internetten bulup toplayıp satıyorlar onda da bir emek var diyorsun da arkadaşım bunu bu insanlar yapamıyor mu? İlk olarak sattığı paketlere kendisi satın alsa bile ücretli eklenti koyması zaten legal bir şey değil çünkü asıl emeği o eklentiyi yapan kişi veriyor. Leak featherboard koymasından iyidir gerçi ama bu konuda fikrim sadece config dosyalarının verilmesi.

İtiraz ettiğim nokta bu arkadaşların para kazanması değil başkalarının emek verip yazıp herkes yararlansın diye açık kaynak kodlu ücretsiz paylaştığı, herkesin düzenleyebilmesi için kolay configler koyması fakat bu arkadaşların eklentileri alıp düzenleyip toplayıp satması ve bunu 20-30-40 TL gibi biraz daha normal karşılanabilecek bir miktar yerine 65 TL gibi ücrete yapması.

Bu arada eklentileri toplayıp editlemek emek değil bana kalırsa, herkesin yapabileceği bir şey. Config dosyalarını düzenliyor ayarlamalar yapıyor ve herkese aynı paketi düzenleyerek satıyor. Senin dediğin gibi 20-30 TL olsa problem yok fakat 65 TL'ye paket satanı ilk defa gördüm bu arkadaşlar işte master yapmış sanırım. :D

Kimseyi aşağıladığım ezdiğim veya yaptıkları işi kötülediğim yok, yaptıkları iş değil ilk olarak onu belirteyim, ikinci olarak ezilen birileri var ise onlarda kolay bir iş için 65 TL para verip paketini alamayanlardır. Yaptıkları işi kötüleme olayını tekrar belirtmem gerekirse burada konuştuklarımın hepsi genelleme, üstüne alınan alınır, kimseyi spesifik olarak kötülemiyorum, kötülemiyorum da zaten bu bir eleştiri ve benim fikirlerim. Bu arada bir hobi olarak cep harçlığı için yapıyorlar diyorsun bir yaptıkları iş diyorsun karar ver yahu. :D

Ek olarak bu arkadaş paketi teslim etse bile - konu sahibinin şuanda tek derdi bu olsa gerek bizi mesaj kasıyor olarak görüyor kendisi - bu herkese aynı paketi sattıklarını, yaptıkları işin inanılmaz basit bir iş olduğunu ve içerisindeki ücretli eklentilerin illegal şekilde satıldığı gibi gerçekleri değiştirmeyecek. Bunlar benim düşüncelerim mesaj kasmak gibi bir amacım olsa emin olun mesajımı bu kadar uzun tutup kendimi yormazdım.
içinde ücretli bir eklenti bulunmuyor diye biliyorum ve konu saçma sapan yerlere çekildi biri paket satan gruplara laf atıyor öbürü genelleme mi yapıyorsun diyor ben konuda da belirttiğim gibi konuda ki olay için yorum istedim