Türkiye'nin En Büyük Oyuncu Forumuna Hoş Geldiniz!

Sitemize kayıt olarak, diğer oyuncular ile tanışabilir, mesajlaşabilirsiniz, ayrıca bir şeyler paylaşarak veya sorarak Türkiye'nin en büyük oyuncu topluluğunun bir parçası olabilirsiniz!

Şimdi Katılın!

TekkitTürk Beta - Sunucu kapatıldı

AzlaazTR

Hayalet Avcısı
Mesajlar
2,744
Puanları
7,230
Neden uzun sürenin ardından bir "Modded Server" açıldı. Ne güzel fakat konu tasarımı daha hoş olabilirdi. <3​
 

Kovalski

Hayalet Avcısı
Mesajlar
2,674
Puanları
7,230
Sürekli aynı oyunu oynamaktan sıkılmadın mı?, 1.7.10'daki bütün modları ezberledim en az 30kere falan nitradodan sunucu alıp baştan başladım artık 1.7.10 kesmiyor yani benim için biraz geçersiz bu cümle .s

+Bi modpaketine bakiyim dedimde çok az değil mi hiçbişey yapamazsınki bunlarla amaçsızca gelişilir sadece .s en azından galacticraft olsaydı uzaya giççez diyerekten gelişirdik ama hiç amaç yok hqm'de yok
 

Steinfeld

Ağaç Yumruklayıcı
Mesajlar
11
Puanları
180
Neden uzun sürenin ardından bir "Modded Server" açıldı. Ne güzel fakat konu tasarımı daha hoş olabilirdi. <3​
Normal minecraftın ömrünün tamamen bittiğini düşünüp tamamen modlu minecrafta geçiş düşüncemizden dolayı açıldı.
Ayrıca konu tasarımı ve sunucu sizin ihtiyaçlarınıza uygun olarak gün geçtikçe geliştirilecektir.
Oynamayı bilseydim oynardım! fakat bilmiyorum :c
Rehber videoları çekmeyi düşünüyoruz.
Sürekli aynı oyunu oynamaktan sıkılmadın mı?, 1.7.10'daki bütün modları ezberledim en az 30kere falan nitradodan sunucu alıp baştan başladım artık 1.7.10 kesmiyor yani benim için biraz geçersiz bu cümle .s

+Bi modpaketine bakiyim dedimde çok az değil mi hiçbişey yapamazsınki bunlarla amaçsızca gelişilir sadece .s en azından galacticraft olsaydı uzaya giççez diyerekten gelişirdik ama hiç amaç yok hqm'de yok
Bu durumun farkındayız ve birkaç ay içerisinde kendi modpackimizi oluşturma fikrimiz var.
Fakat şimdilik hem basitliği, hemde stabilliği dolayısıyla Tekkit Classic kullanıyoruz.
 
Son düzenleme:

BeyazSeytan

Ağaç Yumruklayıcı
Mesajlar
31
Puanları
900
sunucuya girdim java 8 bende çalışmadıgı halde deniyim dedim j7 oldu konuda düzeltirsen iyi olur yani vazgeçme şeyimde vardı neyse :D
bana göre tekkit classic daha iyi olabilirdi tabii ki size kalmış şimdi deniyip oynuyacam modu nasılmış
 

ArcSoro

Marangoz
Mesajlar
50
Puanları
430
sunucuya giriyorum timed out atıyor
düzeldi kendi internetimden kaynaklanıyormuş
 
Son düzenleme:

Kenijey

Kömür Madencisi
Mesajlar
110
Puanları
900
Helal olsun sonunda bir modlu sunucu açtı biri tekrar mc ye dönem bakam

la Azlaaz az bdo ya girde vs atak ninja kasıyom :D
lan yürüyün gidin açınca 3 kişi geliyor sıkılıp muhabbet ediyoz en son

Oynamayı bilseydim oynardım! fakat bilmiyorum :c
oynamayı bilmek nedir yav hiç bilmeyen arkadaşlarım jei den recipe lere sol sağ tıklayarak öğrendi ne öğrendiyse ve zevkle oynuyorlar.....
 

emrekante

Taş Madencisi
Mesajlar
73
Puanları
1,030
Sonunda ilk defa açık olan bir modlu sunucu görüyorum.Öbür sunuculardanda sıkılmıştım iyi oldu
BAŞARILARININ DEVAMINI DİLERİM