Bay_YY kullanıcısının son içeriği

1. Bay_YY

Batihost Faction Serveri!

Öncelikle merhaba. Sunucumuzda VİP+Rehber alımları vardır. Serverimiz Faciton serverdir. Klanlar, Warp Lapis Warp Hammedde Warp Boss Gibi Şeyler mevcuttur! Gelin Eğlenin!
  2. Bay_YY

bfme 2 yükleniyomuş daa dün öğrendim

bfme 2 yükleniyomuş daa dün öğrendim
  3. Bay_YY

| BlazeRodNW.aternos.me | Her alım vardır. | İçerideki ŞARTLARI okumayan direk elenecektir. | | YAKINDA batihost...|

Çok kötü bir AntiJoinBot plugini kullandığınız için, sunucuya girilmiyor.
  4. Bay_YY

REKLAM Aternos YunanMitolijisi Geldi!

YunanMitoljisi serverimizde ORTAK,MİMAR,ADMİN,MODERATÖR,REHBER, kısaca kurucu hariç BÜTÜN alımlar vardır Server Factiondur YunanMitolojisi.aternos.me beklerim :)
  5. Bay_YY

BlackNetwork Yetkililerini Arıyor!

blacknetwork.batihost.net Serverimizded REHBER MİMAR ALIMI vardır. +10 ve +15 de 30 günlük Vip çekilişi vardır. batihost Serverimize sizi de bekleriz!
  6. Bay_YY

as

as
  7. Bay_YY

server ALIM var! gel

do you wanna have bad TOOMMM??!!!
  8. Bay_YY

Somebody once told me the world is gonna roll me I ain't the sharpest tool in the shed She was...

Somebody once told me the world is gonna roll me I ain't the sharpest tool in the shed She was looking kind of dumb with her finger and her thumb In the shape of an "L" on her forehead
  9. Bay_YY

Serverime Builder & Pluginer (Pluginci) & Rehber Araniyor

Somebody once told me the world is gonna roll me I ain't the sharpest tool in the shed She was looking kind of dumb with her finger and her thumb In the shape of an "L" on her forehead
  10. Bay_YY

shreks everywhere

shreks everywhere
  11. Bay_YY

Reklamcı Aranıyor

Başarılar.
  12. Bay_YY

SuperOyuncu.Keyubu.Com En iyi OPskyblock En iyi olma yönünde !!!!!

unutma sen yoksan biz 1 kişi eksiğiz. Hmm kesinlikle benim konumdan bakılıp yapılmamıştır
  13. Bay_YY

GoldCraft Kalıcı serverimize sizi de bekleriz!

bakalım bi server gel

Üst