Geliştirilmiş Pistonlar ! [Vanilla Dostu - Mod Gerektirmez !]

Olumun_4_Kolu

Zombi Katili
Mesajlar
197
En iyi cevaplar
0
Beğeniler
141
Puanları
0
Hepinize tekrardan merhaba sevgili Gamerlar. Sıcak bir fincan kahvemizi ve kitabımızı alıp bugünkü (aslında konu 10 gün önce paylaşılmış ancak ben yeni görüyorum, bu konuda da hepinizden özür dilerim. ^_^) konumuzu inceleyelim. Hepimiz pistonların sıkıcılığından ve işlevsizliğinden şikayet etmişizdir. Ancak birazdan izleyeceğiniz video ile bu şikayetleriniz son bulabilir. Elbette burada komut bloklarının yardımı büyük.


Minecrafter Tryashtar, videodan da anlayabileceğiniz üzere pistonları kullanmak için oldukça yenilikçi bir yol bulmuş ve bu yolu kullanarak pistonları genişletiyor ! Daha da iyisi, bir modun kullanılmasını gerekmiyor! Bunun yerine sürekli eğlence komutu bloğunu kullanır. Sözü daha fazla uzatmadan, sizi videoyla başbaşa bırakıyor ve bu konu hakkında düşüncelerinizi bekliyorum ! Keyifli oyunlar..

Kendi Çılgın Pistonlarınızı Oluşturmak İçin Kod ! [Piston kodu (bunu bir komut bloğuna yapıştırın)]

Kod:
summon falling_block - -.6 - {Time:1,Passengers:[{id:falling_block,Time:1,Block:redstone_block,Passengers:[{id:falling_block,Time:1,Block:activator_rail,Passengers:[{id:commandblock_minecart,Command:setblock - --3 -2 command_block 4},{id:commandblock_minecart,Command:gamerule commandBlockOutput false},{id:commandblock_minecart,Command:gamerule logAdminCommands false},{id:commandblock_minecart,Command:tellraw @a {"text":"Please install the second part in the created command block.","color":"yellow"}},{id:commandblock_minecart,Command:scoreboard objectives add pSsnk stat.sneakTime},{id:commandblock_minecart,Command:scoreboard objectives add pSlgh dummy},{id:commandblock_minecart,Command:scoreboard objectives add pSdir dummy},{id:commandblock_minecart,Command:scoreboard objectives add pSpwt dummy},{id:commandblock_minecart,Command:scoreboard objectives add pSklp dummy},{id:commandblock_minecart,Command:fill -3 --2 - -6 --2 -7 chain_command_block 3  {TrackOutput:0b,auto:1}},{id:commandblock_minecart,Command:fill -3 --2 - -5 --2 - chain_command_block 5  {TrackOutput:0b,auto:1}},{id:commandblock_minecart,Command:fill -4 --2 -1 -6 --2 -1 chain_command_block 4  {TrackOutput:0b,auto:1}},{id:commandblock_minecart,Command:clone -3 --2 - -6 --2 -1 -3 --2 -2},{id:commandblock_minecart,Command:clone -3 --2 - -6 --2 -3 -3 --2 -4},{id:commandblock_minecart,Command:setblock -3 --2 -7 chain_command_block 1  {TrackOutput:0b,auto:1}},{id:commandblock_minecart,Command:setblock -3 --1 - chain_command_block 1 _ {auto:1b,TrackOutput:0b}},{id:commandblock_minecart,Command:setblock - -1 - structure_block 0  {mode:SAVE,name:i,posX:3,posY:-3,posZ:0,sizeX:4,sizeY:1,sizeZ:8}},{id:commandblock_minecart,Command:setblock - -2 - redstone_block},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata - -1 - {mode:LOAD,rotation:CLOCKWISE_180,mirror:FRONT_BACK,posY:-2,posZ:7}},{id:commandblock_minecart,Command:clone - -2 - - -2 - - -2 -  move},{id:commandblock_minecart,Command:clone -3 --2 - -6 --1 -7 -3 - -},{id:commandblock_minecart,Command:clone -3 --2 - -6 -1 -7 -3 -2 -},{id:commandblock_minecart,Command:setblock -3 --2 - repeating_command_block 5  {TrackOutput:0b,Command:scoreboard players tag @a[score_pSsnk=0] remove pSpih}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -4 --2 -0 {Command:scoreboard players tag @a[score_pSsnk=0] add pSpih {SelectedItem:{id:minecraft:piston}}}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -5 --2 -0 {Command:scoreboard players tag @a[score_pSsnk=0] add pSpih {Inventory:[{Slot:-106b,id:minecraft:piston}]}}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -6 --2 -0 {Command:scoreboard players set @a pSlgh 0}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -6 --2 -1 {Command:stats entity @a set AffectedItems @a[c=1] pSlgh}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -5 --2 -1 {Command:execute @a - - - clear @a[c=1] piston 0 0}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -4 --2 -1 {Command:scoreboard players tag @e[type=area_effect_cloud,name=LPBase] remove pSrim}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -3 --2 -1 {Command:scoreboard players tag @e[type=area_effect_cloud,name=LPBase] remove pSlim}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -3 --2 -2 {Command:execute @a[score_pSsnk_min=1,score_pSlgh_min=1,tag=pSpih] - --.5 - detect - -.4 - dispenser * scoreboard players tag @e[type=area_effect_cloud,name=LPBase,score_pSlgh=255,tag=!pSlck,r=1,c=1] add pSrim}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -4 --2 -2 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPBase,tag=pSrim] - -.5 - clear @a[score_pSsnk_min=1,score_pSlgh_min=1,tag=pSpih,r=3,c=1] piston 0 1}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -5 --2 -2 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPBase,tag=pSrim] - -.5 - playsound entity.item.pickup block @a - - - .8 1}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -6 --2 -2 {Command:scoreboard players add @e[type=area_effect_cloud,name=LPBase,tag=pSrim] pSlgh 1}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -6 --2 -3 {Command:execute @a[score_pSsnk_min=1,tag=!pSpih] - --.5 - detect - -.4 - dispenser * scoreboard players tag @e[type=area_effect_cloud,name=LPBase,score_pSlgh_min=1,tag=!pSlck,r=1,c=1] add pSlim}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -5 --2 -3 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPBase,tag=pSlim] - - - summon item - -.5 - {Item:{id:piston,Count:1}}}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -4 --2 -3 {Command:scoreboard players remove @e[type=area_effect_cloud,name=LPBase,tag=pSlim] pSlgh 1}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -3 --2 -3 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPBase,tag=!pSsky] - -.5 - title @a[r=1] actionbar [{"text":"Piston Length: "},{"score":{"name":"@e[type=area_effect_cloud,c=1]","objective":"pSlgh"},"bold":true}]}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -3 --2 -4 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPBase,tag=pSsky] - -.5 - title @a[r=1] actionbar [{"text":"Piston Length: ","color":"green"},{"score":{"name":"@e[type=area_effect_cloud,c=1]","objective":"pSlgh"},"bold":true}]}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -4 --2 -4 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPBase,tag=pSlck] - -.5 - title @a[r=2] actionbar {"text":""}}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -5 --2 -4 {Command:scoreboard players tag @a remove pScdp}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -6 --2 -4 {Command:execute @a[score_pSsnk_min=1,tag=pSpih] - - - detect - --.1 - dispenser * scoreboard players tag @a[c=1] add pScpd}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -6 --2 -5 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPBase] - -.5 - scoreboard players tag @a[r=1] remove pScpd}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -5 --2 -5 {Command:execute @a[tag=pScpd] - - - summon leash_knot - --1 - {CustomName:LPSetup}}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -4 --2 -5 {Command:execute @a[tag=pScpd] - - - blockdata - --.1 - {CustomName:Extended Piston}}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -3 --2 -5 {Command:execute @e[type=leash_knot,name=LPSetup] - - - particle snowballpoof - -.55 - .2 .1 .2 .02 30}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -3 --2 -6 {Command:execute @e[type=leash_knot,name=LPSetup] - - - playsound block.anvil.place block @a - - - 1 .3}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -4 --2 -6 {Command:execute @e[type=leash_knot,name=LPSetup] - - - summon area_effect_cloud - - - {Duration:2147483647,CustomName:LPBase,Tags:["pSmkr"]}}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -5 --2 -6 {Command:execute @e[type=leash_knot,name=LPSetup] - - - scoreboard players set @e[type=area_effect_cloud,name=LPBase,r=1,c=1] pSlgh 0}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -6 --2 -6 {Command:kill @e[type=leash_knot,name=LPSetup]}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -6 --2 -7 {Command:scoreboard players set @e[type=item] pSklp 0}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -5 --2 -7 {Command:scoreboard players set @e[type=item] pSklp 1 {Item:{id:minecraft:cobblestone_wall,Count:1b}}}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -4 --2 -7 {Command:scoreboard players set @e[type=item] pSklp 2 {Item:{id:minecraft:planks,Count:1b}}}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -3 --2 -7 {Command:scoreboard players set @e[type=item] pSklp 3 {Item:{id:minecraft:slime,Count:1b}}}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -3 --1 -7 {Command:scoreboard players set @e[type=item] pSklp 4 {Item:{id:minecraft:gold_ingot,Count:1b}}}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -4 --1 -7 {Command:execute @e[type=item,score_pSklp_min=3,score_pSklp=4] - - - detect - --.1 - dispenser * scoreboard players tag @e[type=item,c=1] add pScpd}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -5 --1 -7 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPBase,tag=pSsky] - -.5 - scoreboard players tag @e[type=item,score_pSklp_min=3,score_pSklp=3,tag=pScpd,r=1] remove pScpd}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -6 --1 -7 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPBase,tag=pSlck] - -.5 - scoreboard players tag @e[type=item,score_pSklp_min=4,score_pSklp=4,tag=pScpd,r=1] remove pScpd}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -6 --1 -6 {Command:execute @e[type=item,tag=pScpd,score_pSklp_min=3,score_pSklp=3] - --.5 - scoreboard players tag @e[type=area_effect_cloud,name=LPBase,tag=!pSlck,r=1,c=1] add pSsky}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -5 --1 -6 {Command:execute @e[type=item,tag=pScpd,score_pSklp_min=4,score_pSklp=4] - --.5 - scoreboard players tag @e[type=area_effect_cloud,name=LPBase,r=1,c=1] add pSlck}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -4 --1 -6 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPBase,tag=pSsky] - -.5 - scoreboard players tag @e[type=item,tag=pScpd,r=1,score_pSklp_min=3,score_pSklp=3] add pSskd}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -3 --1 -6 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPBase,tag=pSlck] - -.5 - scoreboard players tag @e[type=item,tag=pScpd,r=1,score_pSklp_min=4,score_pSklp=4] add pSskd}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -3 --1 -5 {Command:kill @e[type=item,tag=pSskd]}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -4 --1 -5 {Command:scoreboard players tag @e[type=area_effect_cloud,name=LPBase] add pSded}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -5 --1 -5 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPBase] - - - detect - - - dispenser * scoreboard players tag @e[type=area_effect_cloud,c=1] remove pSded}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -6 --1 -5 {Command:scoreboard players tag @e[type=area_effect_cloud,name=LPBase,tag=pSded] add pSrld {Tags:["pSext"]}}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -6 --1 -4 {Command:scoreboard players tag @e[type=area_effect_cloud,name=LPBase,tag=pSded] add pSext}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -5 --1 -4 {Command:scoreboard players set @e[type=area_effect_cloud,name=LPBase,tag=pSded] pSpwt 0}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -4 --1 -4 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPBase,score_pSpwt=0,tag=pSext,score_pSdir_min=1,score_pSdir=2] - - - scoreboard players tag @e[type=area_effect_cloud,tag=pSabl,dy=-256,c=1] add pSret}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -3 --1 -4 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPBase,score_pSpwt=0,tag=pSext,score_pSdir_min=3,score_pSdir=4] - - - scoreboard players tag @e[type=area_effect_cloud,tag=pSabl,dy=256,c=1] add pSret}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -3 --1 -3 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPBase,score_pSpwt=0,tag=pSext,score_pSdir_min=5,score_pSdir=6] - - - scoreboard players tag @e[type=area_effect_cloud,tag=pSabl,dz=-256,c=1] add pSret}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -4 --1 -3 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPBase,score_pSpwt=0,tag=pSext,score_pSdir_min=7,score_pSdir=8] - - - scoreboard players tag @e[type=area_effect_cloud,tag=pSabl,dz=256,c=1] add pSret}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -5 --1 -3 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPBase,score_pSpwt=0,tag=pSext,score_pSdir_min=9,score_pSdir=10] - - - scoreboard players tag @e[type=area_effect_cloud,tag=pSabl,dx=-256,c=1] add pSret}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -6 --1 -3 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPBase,score_pSpwt=0,tag=pSext,score_pSdir_min=11,score_pSdir=12] - - - scoreboard players tag @e[type=area_effect_cloud,tag=pSabl,dx=256,c=1] add pSret}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -6 --1 -2 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPExtension,tag=pSret,score_pSdir_min=1,score_pSdir=2] - - - execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPBase,dy=256,c=1] - - - playsound block.piston.contract block @a - - - 1 .7}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -5 --1 -2 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPExtension,tag=pSret,score_pSdir_min=3,score_pSdir=4] - - - execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPBase,dy=-256,c=1] - - - playsound block.piston.contract block @a - - - 1 .7}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -4 --1 -2 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPExtension,tag=pSret,score_pSdir_min=5,score_pSdir=6] - - - execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPBase,dz=256,c=1] - - - playsound block.piston.contract block @a - - - 1 .7}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -3 --1 -2 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPExtension,tag=pSret,score_pSdir_min=7,score_pSdir=8] - - - execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPBase,dz=-256,c=1] - - - playsound block.piston.contract block @a - - - 1 .7}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -3 --1 -1 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPExtension,tag=pSret,score_pSdir_min=9,score_pSdir=10] - - - execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPBase,dx=256,c=1] - - - playsound block.piston.contract block @a - - - 1 .7}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -4 --1 -1 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPExtension,tag=pSret,score_pSdir_min=11,score_pSdir=12] - - - execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPBase,dx=-256,c=1] - - - playsound block.piston.contract block @a - - - 1 .7}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -5 --1 -1 {Command:scoreboard players set @e[type=area_effect_cloud,name=LPBase] pSdir 0}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -6 --1 -1 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPBase] - - - detect - - - dispenser facing=down scoreboard players set @e[type=area_effect_cloud,c=1] pSdir 1}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -6 --1 -0 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPBase] - - - detect - - - dispenser facing=up scoreboard players set @e[type=area_effect_cloud,c=1] pSdir 3}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -5 --1 -0 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPBase] - - - detect - - - dispenser facing=north scoreboard players set @e[type=area_effect_cloud,c=1] pSdir 5}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -4 --1 -0 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPBase] - - - detect - - - dispenser facing=south scoreboard players set @e[type=area_effect_cloud,c=1] pSdir 7}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -3 --1 -0 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPBase] - - - detect - - - dispenser facing=west scoreboard players set @e[type=area_effect_cloud,c=1] pSdir 9}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -3 -0 -0 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPBase] - - - detect - - - dispenser facing=east scoreboard players set @e[type=area_effect_cloud,c=1] pSdir 11}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -4 -0 -0 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPBase,score_pSdir=0,tag=pSsky] - - - summon item - - - {Item:{id:slime,Count:1}}}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -5 -0 -0 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPBase,score_pSdir=0,tag=pSlck] - - - summon item - - - {Item:{id:gold_ingot,Count:1}}}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -6 -0 -0 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPBase,score_pSdir=0] - - - particle smoke - - - .15 .15 .15 .05 60}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -6 -0 -1 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPBase,score_pSdir=0,tag=pSsky] - - - particle blockdust - - - .1 .1 .1 .1 50 normal @a 165}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -5 -0 -1 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPBase,score_pSdir=0] - - - playsound entity.item.break block @a - - -.5 1 .5}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -4 -0 -1 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPBase,score_pSdir=0,tag=pSrld] - - - fill - - - - - - bedrock default replace air}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -3 -0 -1 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPBase,score_pSdir=0,tag=pSrld] - - - execute @e[type=area_effect_cloud,tag=pSabl,dx=0] - - - fill - - - - - - air default replace bedrock}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -3 -0 -2 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPBase,score_pSdir=0] - - - summon area_effect_cloud - - - {Duration:2147483647,CustomName:LPItemGiver}}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -4 -0 -2 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPBase,score_pSdir=0] - - - scoreboard players operation @e[type=area_effect_cloud,name=LPItemGiver,r=1,c=1] pSlgh = @e[type=area_effect_cloud,c=1] pSlgh}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -5 -0 -2 {Command:kill @e[type=area_effect_cloud,name=LPBase,score_pSdir=0]}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -6 -0 -2 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPItemGiver,score_pSlgh_min=10] - - - summon item - -.6 - {Item:{id:piston,Count:10}}}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -6 -0 -3 {Command:scoreboard players remove @e[type=area_effect_cloud,name=LPItemGiver,score_pSlgh_min=10] pSlgh 10}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -5 -0 -3 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPItemGiver,score_pSlgh_min=1] - - - summon item - -.6 - {Item:{id:piston,Count:1}}}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -4 -0 -3 {Command:scoreboard players remove @e[type=area_effect_cloud,name=LPItemGiver] pSlgh 1}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -3 -0 -3 {Command:kill @e[type=area_effect_cloud,name=LPItemGiver,score_pSlgh=0]}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -3 -0 -4 {Command:scoreboard players tag @e[type=area_effect_cloud,name=LPBase] remove pSpwd}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -4 -0 -4 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPBase] - - - detect - - - dispenser triggered=true scoreboard players tag @e[type=area_effect_cloud,c=1] add pSpwd}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -5 -0 -4 {Command:scoreboard players set @e[type=area_effect_cloud,name=LPBase,tag=!pSpwd] pSpwt 0}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -6 -0 -4 {Command:scoreboard players add @e[type=area_effect_cloud,name=LPBase,tag=pSpwd] pSpwt 1}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -6 -0 -5 {Command:scoreboard players set @e[type=area_effect_cloud,name=LPBase,score_pSpwt_min=1,score_pSpwt=1] pSklp 10}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -5 -0 -5 {Command:scoreboard players remove @e[type=area_effect_cloud,name=LPBase,score_pSklp_min=1] pSklp 1}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -4 -0 -5 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPBase,score_pSklp_min=1] - - - stopsound @a[r=7] block block.dispenser.dispense}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -3 -0 -5 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPBase,score_pSklp_min=9,score_pSklp=9] - - - playsound block.piston.extend block @a - - - 1 .7}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -3 -0 -6 {Command:scoreboard players tag @e[type=area_effect_cloud,name=LPBase] remove pSast}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -4 -0 -6 {Command:scoreboard players tag @e[type=area_effect_cloud,name=LPBase,tag=!pSext] add pSast {Tags:["pSsky"]}}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -5 -0 -6 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPBase,score_pSpwt_min=1,tag=!pSext] - - - summon area_effect_cloud - - - {Duration:2147483647,CustomName:LPExtension,Tags:["pSabl","pSmkr","pSnew"]}}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -6 -0 -6 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPBase,score_pSpwt_min=1,tag=pSast] - - - scoreboard players tag @e[type=area_effect_cloud,name=LPExtension,r=1,c=1] add pSsky}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -6 -0 -7 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPBase,score_pSpwt_min=1,tag=!pSext] - - - scoreboard players operation @e[type=area_effect_cloud,name=LPExtension,r=1,c=1] pSklp = @e[type=area_effect_cloud,c=1] pSlgh}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -5 -0 -7 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPBase,score_pSpwt_min=1,tag=!pSext] - - - scoreboard players operation @e[type=area_effect_cloud,name=LPExtension,r=1,c=1] pSlgh = @e[type=area_effect_cloud,c=1] pSlgh}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -4 -0 -7 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPBase,score_pSpwt_min=1,tag=!pSext] - - - scoreboard players operation @e[type=area_effect_cloud,name=LPExtension,r=1,c=1] pSdir = @e[type=area_effect_cloud,c=1] pSdir}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -3 -0 -7 {Command:scoreboard players tag @e[type=area_effect_cloud,name=LPBase,score_pSpwt_min=1,tag=!pSext] add pSext}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -3 -1 -7 {Command:scoreboard players tag @e[type=area_effect_cloud,name=LPExtension] remove pSbse}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -4 -1 -7 {Command:scoreboard players tag @e[type=area_effect_cloud,name=LPExtension,tag=pSret] add pSbse {Tags:["pSsky"]}}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -5 -1 -7 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPExtension,tag=pSret] - - - summon area_effect_cloud - - - {Duration:2147483647,CustomName:LPRetraction,Tags:["pSabl","pSmkr"]}}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -6 -1 -7 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPExtension,tag=pSbse] - - - scoreboard players tag @e[type=area_effect_cloud,name=LPRetraction,r=1,c=1] add pSsky}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -6 -1 -6 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPExtension,tag=pSret] - - - scoreboard players operation @e[type=area_effect_cloud,name=LPRetraction,r=1,c=1] pSdir = @e[type=area_effect_cloud,c=1] pSdir}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -5 -1 -6 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPExtension,tag=pSret] - - - scoreboard players operation @e[type=area_effect_cloud,name=LPRetraction,r=1,c=1] pSklp = @e[type=area_effect_cloud,c=1] pSklp}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -4 -1 -6 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPExtension,tag=pSret] - - - scoreboard players operation @e[type=area_effect_cloud,name=LPRetraction,r=1,c=1] pSlgh = @e[type=area_effect_cloud,c=1] pSklp}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -3 -1 -6 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPExtension,tag=pSret] - - - scoreboard players operation @e[type=area_effect_cloud,name=LPRetraction,r=1,c=1] pSlgh -= @e[type=area_effect_cloud,c=1] pSlgh}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -3 -1 -5 {Command:kill @e[type=area_effect_cloud,name=LPExtension,tag=pSret]}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -4 -1 -5 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPRetraction,score_pSlgh_min=1] - - - setblock - - - air}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -5 -1 -5 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,tag=pSabl,score_pSlgh_min=1] - - - summon area_effect_cloud - - - {CustomName:LPValidator,Duration:2147483647}}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -6 -1 -5 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPExtension,score_pSlgh_min=1] - - - scoreboard players set @e[type=area_effect_cloud,name=LPValidator,r=1,c=1] pSklp 0}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -6 -1 -4 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPRetraction,score_pSlgh_min=1,tag=pSsky] - - - scoreboard players set @e[type=area_effect_cloud,name=LPValidator,r=1,c=1] pSklp 1}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -5 -1 -4 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,tag=pSabl,score_pSlgh_min=1] - - - scoreboard players operation @e[type=area_effect_cloud,name=LPValidator,r=1,c=1] pSdir = @e[type=area_effect_cloud,c=1] pSdir}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -4 -1 -4 {Command:tp @e[type=area_effect_cloud,name=LPValidator,score_pSdir_min=1,score_pSdir=2] - --1 -}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -3 -1 -4 {Command:tp @e[type=area_effect_cloud,name=LPValidator,score_pSdir_min=3,score_pSdir=4] - -1 -}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -3 -1 -3 {Command:tp @e[type=area_effect_cloud,name=LPValidator,score_pSdir_min=5,score_pSdir=6] - - --1}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -4 -1 -3 {Command:tp @e[type=area_effect_cloud,name=LPValidator,score_pSdir_min=7,score_pSdir=8] - - -1}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -5 -1 -3 {Command:tp @e[type=area_effect_cloud,name=LPValidator,score_pSdir_min=9,score_pSdir=10] --1 - -}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -6 -1 -3 {Command:tp @e[type=area_effect_cloud,name=LPValidator,score_pSdir_min=11,score_pSdir=12] -1 - -}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -6 -1 -2 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPValidator] - - - detect - - - bedrock * scoreboard players tag @e[type=area_effect_cloud,c=1] add pSill}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -5 -1 -2 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPValidator] - - - detect - - - barrier * scoreboard players tag @e[type=area_effect_cloud,c=1] add pSill}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -4 -1 -2 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPValidator] - - - detect - - - structure_void * scoreboard players tag @e[type=area_effect_cloud,c=1] add pSill}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -3 -1 -2 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPValidator] - - - detect - - - piston_extension * scoreboard players tag @e[type=area_effect_cloud,c=1] add pSill}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -3 -1 -1 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPValidator] - - - detect - - - piston_head * scoreboard players tag @e[type=area_effect_cloud,c=1] add pSill}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -4 -1 -1 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPValidator] - - - detect - - portal * scoreboard players tag @e[type=area_effect_cloud,c=1] add pSill}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -5 -1 -1 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPValidator] - - - detect - - - end_portal * scoreboard players tag @e[type=area_effect_cloud,c=1] add pSill}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -6 -1 -1 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPValidator] - - - detect - - - end_portal_frame * scoreboard players tag @e[type=area_effect_cloud,c=1] add pSill}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -6 -1 -0 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPValidator] - - - detect - - - cobblestone_wall * scoreboard players tag @e[type=area_effect_cloud,c=1] add pSill}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -5 -1 -0 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPValidator] - - - detect - - - structure_block * scoreboard players tag @e[type=area_effect_cloud,c=1] add pSill}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -4 -1 -0 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPValidator] - - - detect - - - command_block * scoreboard players tag @e[type=area_effect_cloud,c=1] add pSill}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -3 -1 -0 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPValidator] - - - detect - - - chain_command_block * scoreboard players tag @e[type=area_effect_cloud,c=1] add pSill}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -3 -2 -0 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPValidator] - - - detect - - - repeating_command_block * scoreboard players tag @e[type=area_effect_cloud,c=1] add pSill}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -4 -2 -0 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPValidator] - - - detect - - - end_gateway * scoreboard players tag @e[type=area_effect_cloud,c=1] add pSill}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -5 -2 -0 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPBase,tag=pSext] - - - scoreboard players tag @e[type=area_effect_cloud,name=LPValidator,dx=0] add pSill}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -6 -2 -0 {Command:scoreboard players set @e[type=area_effect_cloud,name=LPValidator] pSsnk 0}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -6 -2 -1 {Command:stats entity @e[type=area_effect_cloud,name=LPValidator,score_pSklp=0] set AffectedBlocks @e[type=area_effect_cloud,c=1] pSsnk}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -5 -2 -1 {Command:scoreboard players set @e[type=area_effect_cloud,name=LPExtension] pSpwt 0}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -4 -2 -1 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPValidator,score_pSdir_min=1,score_pSdir=2,score_pSklp=0] - - - testforblocks - - - - --1 - - --1 - masked}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -3 -2 -1 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,tag=pSabl] - - - scoreboard players tag @e[type=area_effect_cloud,score_pSdir_min=1,score_pSdir=2,dx=0] add pSill}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -3 -2 -2 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPValidator,score_pSdir_min=1,score_pSdir=2,score_pSsnk=1,tag=!pSill,score_pSklp=0] - - - clone - - - - - - - --1 - masked move}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -4 -2 -2 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPValidator,score_pSdir_min=1,score_pSdir=2,score_pSsnk=1,tag=!pSill,score_pSklp_min=1] - - - clone - - - - - - - -1 - masked move}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -5 -2 -2 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPValidator,score_pSdir_min=1,score_pSdir=2,score_pSsnk=1,tag=!pSill,score_pSklp=0] - - - tp @e[dx=0] - --1 -}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -6 -2 -2 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPValidator,score_pSdir_min=1,score_pSdir=2,score_pSsnk=1,tag=!pSill,score_pSklp_min=1] - - - tp @e[dx=0] - -1 -}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -6 -2 -3 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPValidator,score_pSdir_min=1,score_pSdir=2,score_pSsnk=1,tag=!pSill] - -2 - scoreboard players set @e[type=area_effect_cloud,name=LPExtension,score_pSlgh_min=1,dx=0,c=1] pSpwt 1}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -5 -2 -3 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPExtension,score_pSdir_min=1,score_pSdir=2,score_pSpwt_min=1,tag=!pSnew] - - - setblock - - - cobblestone_wall}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -4 -2 -3 {Command:scoreboard players tag @e[type=area_effect_cloud,name=LPExtension,score_pSdir_min=1,score_pSdir=2,score_pSpwt_min=1,tag=pSnew] remove pSnew}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -3 -2 -3 {Command:tp @e[type=area_effect_cloud,name=LPExtension,score_pSdir_min=1,score_pSdir=2,score_pSpwt_min=1] - --1 -}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -3 -2 -4 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPExtension,score_pSdir_min=1,score_pSdir=2,score_pSpwt_min=1,tag=!pSsky] - - - setblock - - - planks}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -4 -2 -4 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPExtension,score_pSdir_min=1,score_pSdir=2,score_pSpwt_min=1,tag=pSsky] - - - setblock - - - slime}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -5 -2 -4 {Command:scoreboard players remove @e[type=area_effect_cloud,name=LPExtension,score_pSdir_min=1,score_pSdir=2,score_pSpwt_min=1] pSlgh 1}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -6 -2 -4 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPValidator,score_pSdir_min=3,score_pSdir=4,score_pSklp=0] - - - testforblocks - - - - -1 - - - - masked}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -6 -2 -5 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,tag=pSabl] - - - scoreboard players tag @e[type=area_effect_cloud,score_pSdir_min=3,score_pSdir=4,dx=0] add pSill}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -5 -2 -5 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPValidator,score_pSdir_min=3,score_pSdir=4,score_pSsnk=1,tag=!pSill,score_pSklp=0] - - - clone - - - - - - - -1 - masked move}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -4 -2 -5 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPValidator,score_pSdir_min=3,score_pSdir=4,score_pSsnk=1,tag=!pSill,score_pSklp_min=1] - - - clone - - - - - - - --1 - masked move}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -3 -2 -5 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPValidator,score_pSdir_min=3,score_pSdir=4,score_pSsnk=1,tag=!pSill,score_pSklp=0] - - - tp @e[dx=0] - -1 -}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -3 -2 -6 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPValidator,score_pSdir_min=3,score_pSdir=4,score_pSsnk=1,tag=!pSill,score_pSklp_min=1] - - - tp @e[dx=0] - --1 -}},{id:commandblock_minecart,Command:setblock - -3 - command_block 0  {Command:fill - --5 - - -2 - air,auto:1}},{id:commandblock_minecart,Command:kill @e[type=commandblock_minecart,r=2]}]}]}]}

Bunu yapıştırdıktan sonra, oyun yeni ve diğerine bitişik bir komut bloğu oluşturacaktır. Aşağıdaki kodu yeni komut bloğuna yapıştırın.

Kod:
summon falling_block - -.6 --2 {Time:1,Passengers:[{id:falling_block,Time:1,Block:redstone_block,Passengers:[{id:falling_block,Time:1,Block:activator_rail,Passengers:[{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -4 -2 -6 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPValidator,score_pSdir_min=3,score_pSdir=4,score_pSsnk=1,tag=!pSill] - --2 - scoreboard players set @e[type=area_effect_cloud,name=LPExtension,score_pSlgh_min=1,dx=0,c=1] pSpwt 1}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -5 -2 -6 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPExtension,score_pSdir_min=3,score_pSdir=4,score_pSpwt_min=1,tag=!pSnew] - - - setblock - - - cobblestone_wall}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -6 -2 -6 {Command:scoreboard players tag @e[type=area_effect_cloud,name=LPExtension,score_pSdir_min=3,score_pSdir=4,score_pSpwt_min=1,tag=pSnew] remove pSnew}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -6 -2 -7 {Command:tp @e[type=area_effect_cloud,name=LPExtension,score_pSdir_min=3,score_pSdir=4,score_pSpwt_min=1] - -1 -}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -5 -2 -7 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPExtension,score_pSdir_min=3,score_pSdir=4,score_pSpwt_min=1,tag=!pSsky] - - - setblock - - - planks}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -4 -2 -7 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPExtension,score_pSdir_min=3,score_pSdir=4,score_pSpwt_min=1,tag=pSsky] - - - setblock - - - slime}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -3 -2 -7 {Command:scoreboard players remove @e[type=area_effect_cloud,name=LPExtension,score_pSdir_min=3,score_pSdir=4,score_pSpwt_min=1] pSlgh 1}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -3 -3 -7 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPValidator,score_pSdir_min=5,score_pSdir=6,score_pSklp=0] - - - testforblocks - - - - - --1 - - --1 masked}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -4 -3 -7 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,tag=pSabl] - - - scoreboard players tag @e[type=area_effect_cloud,score_pSdir_min=5,score_pSdir=6,dx=0] add pSill}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -5 -3 -7 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPValidator,score_pSdir_min=5,score_pSdir=6,score_pSsnk=1,tag=!pSill,score_pSklp=0] - - - clone - - - - - - - - --1 masked move}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -6 -3 -7 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPValidator,score_pSdir_min=5,score_pSdir=6,score_pSsnk=1,tag=!pSill,score_pSklp_min=1] - - - clone - - - - - - - - -1 masked move}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -6 -3 -6 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPValidator,score_pSdir_min=5,score_pSdir=6,score_pSsnk=1,tag=!pSill,score_pSklp=0] - - - tp @e[dx=0] - - --1}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -5 -3 -6 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPValidator,score_pSdir_min=5,score_pSdir=6,score_pSsnk=1,tag=!pSill,score_pSklp_min=1] - - - tp @e[dx=0] - - -1}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -4 -3 -6 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPValidator,score_pSdir_min=5,score_pSdir=6,score_pSsnk=1,tag=!pSill] - - -2 scoreboard players set @e[type=area_effect_cloud,name=LPExtension,score_pSlgh_min=1,dx=0,c=1] pSpwt 1}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -3 -3 -6 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPExtension,score_pSdir_min=5,score_pSdir=6,score_pSpwt_min=1,tag=!pSnew] - - - setblock - - - cobblestone_wall}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -3 -3 -5 {Command:scoreboard players tag @e[type=area_effect_cloud,name=LPExtension,score_pSdir_min=5,score_pSdir=6,score_pSpwt_min=1,tag=pSnew] remove pSnew}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -4 -3 -5 {Command:tp @e[type=area_effect_cloud,name=LPExtension,score_pSdir_min=5,score_pSdir=6,score_pSpwt_min=1] - - --1}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -5 -3 -5 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPExtension,score_pSdir_min=5,score_pSdir=6,score_pSpwt_min=1,tag=!pSsky] - - - setblock - - - planks}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -6 -3 -5 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPExtension,score_pSdir_min=5,score_pSdir=6,score_pSpwt_min=1,tag=pSsky] - - - setblock - - - slime}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -6 -3 -4 {Command:scoreboard players remove @e[type=area_effect_cloud,name=LPExtension,score_pSdir_min=5,score_pSdir=6,score_pSpwt_min=1] pSlgh 1}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -5 -3 -4 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPValidator,score_pSdir_min=7,score_pSdir=8,score_pSklp=0] - - - testforblocks - - - - - -1 - - - masked}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -4 -3 -4 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,tag=pSabl] - - - scoreboard players tag @e[type=area_effect_cloud,score_pSdir_min=7,score_pSdir=8,dx=0] add pSill}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -3 -3 -4 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPValidator,score_pSdir_min=7,score_pSdir=8,score_pSsnk=1,tag=!pSill,score_pSklp=0] - - - clone - - - - - - - - -1 masked move}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -3 -3 -3 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPValidator,score_pSdir_min=7,score_pSdir=8,score_pSsnk=1,tag=!pSill,score_pSklp_min=1] - - - clone - - - - - - - - --1 masked move}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -4 -3 -3 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPValidator,score_pSdir_min=7,score_pSdir=8,score_pSsnk=1,tag=!pSill,score_pSklp=0] - - - tp @e[dx=0] - - -1}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -5 -3 -3 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPValidator,score_pSdir_min=7,score_pSdir=8,score_pSsnk=1,tag=!pSill,score_pSklp_min=1] - - - tp @e[dx=0] - - --1}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -6 -3 -3 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPValidator,score_pSdir_min=7,score_pSdir=8,score_pSsnk=1,tag=!pSill] - - --2 scoreboard players set @e[type=area_effect_cloud,name=LPExtension,score_pSlgh_min=1,dx=0,c=1] pSpwt 1}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -6 -3 -2 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPExtension,score_pSdir_min=7,score_pSdir=8,score_pSpwt_min=1,tag=!pSnew] - - - setblock - - - cobblestone_wall}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -5 -3 -2 {Command:scoreboard players tag @e[type=area_effect_cloud,name=LPExtension,score_pSdir_min=7,score_pSdir=8,score_pSpwt_min=1,tag=pSnew] remove pSnew}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -4 -3 -2 {Command:tp @e[type=area_effect_cloud,name=LPExtension,score_pSdir_min=7,score_pSdir=8,score_pSpwt_min=1] - - -1}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -3 -3 -2 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPExtension,score_pSdir_min=7,score_pSdir=8,score_pSpwt_min=1,tag=!pSsky] - - - setblock - - - planks}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -3 -3 -1 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPExtension,score_pSdir_min=7,score_pSdir=8,score_pSpwt_min=1,tag=pSsky] - - - setblock - - - slime}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -4 -3 -1 {Command:scoreboard players remove @e[type=area_effect_cloud,name=LPExtension,score_pSdir_min=7,score_pSdir=8,score_pSpwt_min=1] pSlgh 1}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -5 -3 -1 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPValidator,score_pSdir_min=9,score_pSdir=10,score_pSklp=0] - - - testforblocks - - - --1 - - --1 - - masked}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -6 -3 -1 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,tag=pSabl] - - - scoreboard players tag @e[type=area_effect_cloud,score_pSdir_min=9,score_pSdir=10,dx=0] add pSill}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -6 -3 -0 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPValidator,score_pSdir_min=9,score_pSdir=10,score_pSsnk=1,tag=!pSill,score_pSklp=0] - - - clone - - - - - - --1 - - masked move}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -5 -3 -0 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPValidator,score_pSdir_min=9,score_pSdir=10,score_pSsnk=1,tag=!pSill,score_pSklp_min=1] - - - clone - - - - - - -1 - - masked move}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -4 -3 -0 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPValidator,score_pSdir_min=9,score_pSdir=10,score_pSsnk=1,tag=!pSill,score_pSklp=0] - - - tp @e[dx=0] --1 - -}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -3 -3 -0 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPValidator,score_pSdir_min=9,score_pSdir=10,score_pSsnk=1,tag=!pSill,score_pSklp_min=1] - - - tp @e[dx=0] -1 - -}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -3 -4 -0 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPValidator,score_pSdir_min=9,score_pSdir=10,score_pSsnk=1,tag=!pSill] -2 - - scoreboard players set @e[type=area_effect_cloud,name=LPExtension,score_pSlgh_min=1,dx=0,c=1] pSpwt 1}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -4 -4 -0 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPExtension,score_pSdir_min=9,score_pSdir=10,score_pSpwt_min=1,tag=!pSnew] - - - setblock - - - cobblestone_wall}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -5 -4 -0 {Command:scoreboard players tag @e[type=area_effect_cloud,name=LPExtension,score_pSdir_min=9,score_pSdir=10,score_pSpwt_min=1,tag=pSnew] remove pSnew}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -6 -4 -0 {Command:tp @e[type=area_effect_cloud,name=LPExtension,score_pSdir_min=9,score_pSdir=10,score_pSpwt_min=1] --1 - -}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -6 -4 -1 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPExtension,score_pSdir_min=9,score_pSdir=10,score_pSpwt_min=1,tag=!pSsky] - - - setblock - - - planks}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -5 -4 -1 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPExtension,score_pSdir_min=9,score_pSdir=10,score_pSpwt_min=1,tag=pSsky] - - - setblock - - - slime}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -4 -4 -1 {Command:scoreboard players remove @e[type=area_effect_cloud,name=LPExtension,score_pSdir_min=9,score_pSdir=10,score_pSpwt_min=1] pSlgh 1}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -3 -4 -1 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPValidator,score_pSdir_min=11,score_pSdir=12,score_pSklp=0] - - - testforblocks - - - -1 - - - - - masked}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -3 -4 -2 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,tag=pSabl] - - - scoreboard players tag @e[type=area_effect_cloud,score_pSdir_min=11,score_pSdir=12,dx=0] add pSill}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -4 -4 -2 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPValidator,score_pSdir_min=11,score_pSdir=12,score_pSsnk=1,tag=!pSill,score_pSklp=0] - - - clone - - - - - - -1 - - masked move}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -5 -4 -2 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPValidator,score_pSdir_min=11,score_pSdir=12,score_pSsnk=1,tag=!pSill,score_pSklp_min=1] - - - clone - - - - - - --1 - - masked move}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -6 -4 -2 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPValidator,score_pSdir_min=11,score_pSdir=12,score_pSsnk=1,tag=!pSill,score_pSklp=0] - - - tp @e[dx=0] -1 - -}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -6 -4 -3 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPValidator,score_pSdir_min=11,score_pSdir=12,score_pSsnk=1,tag=!pSill,score_pSklp_min=1] - - - tp @e[dx=0] --1 - -}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -5 -4 -3 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPValidator,score_pSdir_min=11,score_pSdir=12,score_pSsnk=1,tag=!pSill] --2 - - scoreboard players set @e[type=area_effect_cloud,name=LPExtension,score_pSlgh_min=1,dx=0,c=1] pSpwt 1}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -4 -4 -3 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPExtension,score_pSdir_min=11,score_pSdir=12,score_pSpwt_min=1,tag=!pSnew] - - - setblock - - - cobblestone_wall}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -3 -4 -3 {Command:scoreboard players tag @e[type=area_effect_cloud,name=LPExtension,score_pSdir_min=11,score_pSdir=12,score_pSpwt_min=1,tag=pSnew] remove pSnew}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -3 -4 -4 {Command:tp @e[type=area_effect_cloud,name=LPExtension,score_pSdir_min=11,score_pSdir=12,score_pSpwt_min=1] -1 - -}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -4 -4 -4 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPExtension,score_pSdir_min=11,score_pSdir=12,score_pSpwt_min=1,tag=!pSsky] - - - setblock - - - planks}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -5 -4 -4 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPExtension,score_pSdir_min=11,score_pSdir=12,score_pSpwt_min=1,tag=pSsky] - - - setblock - - - slime}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -6 -4 -4 {Command:scoreboard players remove @e[type=area_effect_cloud,name=LPExtension,score_pSdir_min=11,score_pSdir=12,score_pSpwt_min=1] pSlgh 1}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -6 -4 -5 {Command:kill @e[type=area_effect_cloud,name=LPValidator]}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -5 -4 -5 {Command:tp @e[type=area_effect_cloud,name=LPRetraction,score_pSdir_min=1,score_pSdir=2] - -1 -}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -4 -4 -5 {Command:tp @e[type=area_effect_cloud,name=LPRetraction,score_pSdir_min=3,score_pSdir=4] - --1 -}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -3 -4 -5 {Command:tp @e[type=area_effect_cloud,name=LPRetraction,score_pSdir_min=5,score_pSdir=6] - - -1}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -3 -4 -6 {Command:tp @e[type=area_effect_cloud,name=LPRetraction,score_pSdir_min=7,score_pSdir=8] - - --1}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -4 -4 -6 {Command:tp @e[type=area_effect_cloud,name=LPRetraction,score_pSdir_min=9,score_pSdir=10] -1 - -}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -5 -4 -6 {Command:tp @e[type=area_effect_cloud,name=LPRetraction,score_pSdir_min=11,score_pSdir=12] --1 - -}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -6 -4 -6 {Command:scoreboard players remove @e[type=area_effect_cloud,name=LPRetraction] pSlgh 1}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -6 -4 -7 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPRetraction,score_pSlgh=0] - - - scoreboard players tag @e[type=area_effect_cloud,name=LPBase,r=1,c=1] remove pSext}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -5 -4 -7 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPRetraction,score_pSlgh=0] - - - fill - - - - - - air default replace bedrock}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -4 -4 -7 {Command:kill @e[type=area_effect_cloud,name=LPRetraction,score_pSlgh=0]}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -3 -4 -7 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPRetraction,tag=!pSsky] - - - setblock - - - planks}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -3 -5 -7 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPRetraction,tag=pSsky] - - - setblock - - - slime}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -4 -5 -7 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPBase,score_pSpwt_min=1,tag=pSext,score_pSdir_min=1,score_pSdir=2] - - - scoreboard players tag @e[type=area_effect_cloud,tag=pSabl,dy=-256,c=1] add pSend}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -5 -5 -7 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPBase,score_pSpwt_min=1,tag=pSext,score_pSdir_min=3,score_pSdir=4] - - - scoreboard players tag @e[type=area_effect_cloud,tag=pSabl,dy=256,c=1] add pSend}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -6 -5 -7 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPBase,score_pSpwt_min=1,tag=pSext,score_pSdir_min=5,score_pSdir=6] - - - scoreboard players tag @e[type=area_effect_cloud,tag=pSabl,dz=-256,c=1] add pSend}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -6 -5 -6 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPBase,score_pSpwt_min=1,tag=pSext,score_pSdir_min=7,score_pSdir=8] - - - scoreboard players tag @e[type=area_effect_cloud,tag=pSabl,dz=256,c=1] add pSend}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -5 -5 -6 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPBase,score_pSpwt_min=1,tag=pSext,score_pSdir_min=9,score_pSdir=10] - - - scoreboard players tag @e[type=area_effect_cloud,tag=pSabl,dx=-256,c=1] add pSend}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -4 -5 -6 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPBase,score_pSpwt_min=1,tag=pSext,score_pSdir_min=11,score_pSdir=12] - - - scoreboard players tag @e[type=area_effect_cloud,tag=pSabl,dx=256,c=1] add pSend}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -3 -5 -6 {Command:scoreboard players tag @e[type=area_effect_cloud,name=LPRetraction] remove pSbse}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -3 -5 -5 {Command:scoreboard players tag @e[type=area_effect_cloud,name=LPRetraction,tag=pSend] add pSbse {Tags:["pSsky"]}}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -4 -5 -5 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPRetraction,tag=pSend] - - - summon area_effect_cloud - - - {Duration:2147483647,CustomName:LPExtension,Tags:["pSabl","pSmkr"]}}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -5 -5 -5 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPRetraction,tag=pSbse] - - - scoreboard players tag @e[type=area_effect_cloud,name=LPExtension,r=1,c=1] add pSsky}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -6 -5 -5 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPRetraction,tag=pSend] - - - scoreboard players operation @e[type=area_effect_cloud,name=LPExtension,r=1,c=1] pSdir = @e[type=area_effect_cloud,c=1] pSdir}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -6 -5 -4 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPRetraction,tag=pSend] - - - scoreboard players operation @e[type=area_effect_cloud,name=LPExtension,r=1,c=1] pSklp = @e[type=area_effect_cloud,c=1] pSklp}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -5 -5 -4 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPRetraction,tag=pSend] - - - scoreboard players operation @e[type=area_effect_cloud,name=LPExtension,r=1,c=1] pSlgh = @e[type=area_effect_cloud,c=1] pSklp}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -4 -5 -4 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,name=LPRetraction,tag=pSend] - - - scoreboard players operation @e[type=area_effect_cloud,name=LPExtension,r=1,c=1] pSlgh -= @e[type=area_effect_cloud,c=1] pSlgh}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -3 -5 -4 {Command:kill @e[type=area_effect_cloud,name=LPRetraction,tag=pSend]}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -3 -5 -3 {Command:scoreboard players tag @e[type=item,score_pSklp_min=1] add pSjdi {Age:0s,PickupDelay:10s}}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -4 -5 -3 {Command:scoreboard players set @e[type=item,score_pSklp_min=1,score_pSklp=1,tag=pSjdi] pSsnk 0}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -5 -5 -3 {Command:stats entity @e[type=item,score_pSklp_min=1,score_pSklp=1,tag=pSjdi] set SuccessCount @e[type=item,c=1] pSsnk}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -6 -5 -3 {Command:execute @e[type=item,score_pSklp_min=1,score_pSklp=1,tag=pSjdi] - - - testfor @e[type=area_effect_cloud,tag=pSmkr,dy=256,score_pSdir_min=1,score_pSdir=2,c=1] {CustomName:"LPBase",Tags:["pSext"]}}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -6 -5 -2 {Command:execute @e[type=item,score_pSklp_min=1,score_pSsnk=0,tag=pSjdi] - - - testfor @e[type=area_effect_cloud,tag=pSmkr,dy=-256,score_pSdir_min=3,score_pSdir=4,c=1] {CustomName:"LPBase",Tags:["pSext"]}}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -5 -5 -2 {Command:execute @e[type=item,score_pSklp_min=1,score_pSsnk=0,tag=pSjdi] - - - testfor @e[type=area_effect_cloud,tag=pSmkr,dz=256,score_pSdir_min=5,score_pSdir=6,c=1] {CustomName:"LPBase",Tags:["pSext"]}}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -4 -5 -2 {Command:execute @e[type=item,score_pSklp_min=1,score_pSsnk=0,tag=pSjdi] - - - testfor @e[type=area_effect_cloud,tag=pSmkr,dz=-256,score_pSdir_min=7,score_pSdir=8,c=1] {CustomName:"LPBase",Tags:["pSext"]}}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -3 -5 -2 {Command:execute @e[type=item,score_pSklp_min=1,score_pSsnk=0,tag=pSjdi] - - - testfor @e[type=area_effect_cloud,tag=pSmkr,dx=256,score_pSdir_min=9,score_pSdir=10,c=1] {CustomName:"LPBase",Tags:["pSext"]}}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -3 -5 -1 {Command:execute @e[type=item,score_pSklp_min=1,score_pSsnk=0,tag=pSjdi] - - - testfor @e[type=area_effect_cloud,tag=pSmkr,dx=-256,score_pSdir_min=11,score_pSdir=12,c=1] {CustomName:"LPBase",Tags:["pSext"]}}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -4 -5 -1 {Command:stats entity @e[type=item,score_pSklp_min=1,score_pSklp=1,tag=pSjdi] clear SuccessCount}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -5 -5 -1 {Command:execute @e[type=item,score_pSklp_min=1,score_pSklp=1,score_pSsnk_min=1,tag=pSjdi] - - - fill - - - - - - cobblestone_wall default replace air}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -6 -5 -1 {Command:execute @e[type=area_effect_cloud,tag=pSabl] - - - scoreboard players set @e[type=item,score_pSklp_min=2,r=1] pSsnk 1}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -6 -5 -0 {Command:execute @e[type=item,score_pSklp_min=2,score_pSklp=2,score_pSsnk_min=1,tag=pSjdi] - - - fill - - - - - - planks default replace air}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -5 -5 -0 {Command:execute @e[type=item,score_pSklp_min=3,score_pSklp=3,score_pSsnk_min=1,tag=pSjdi] - - - fill - - - - - - slime default replace air}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -4 -5 -0 {Command:kill @e[type=item,score_pSklp_min=1,score_pSsnk_min=1]}},{id:commandblock_minecart,Command:blockdata -3 -5 -0 {Command:scoreboard players set @a[score_pSsnk_min=1] pSsnk 0}},{id:commandblock_minecart,Command:setblock - --3 -2 command_block 4  {Command:summon falling_block - -.6 - {Time:1,Passengers:[{id:falling_block,Time:1,Block:redstone_block,Passengers:[{id:falling_block,Time:1,Block:activator_rail,Passengers:[{id:commandblock_minecart,Command:scoreboard objectives remove pSsnk},{id:commandblock_minecart,Command:scoreboard objectives remove pSlgh},{id:commandblock_minecart,Command:scoreboard objectives remove pSdir},{id:commandblock_minecart,Command:scoreboard objectives remove pSpwt},{id:commandblock_minecart,Command:kill @e[type=area_effect_cloud,name=LPBase]},{id:commandblock_minecart,Command:kill @e[type=area_effect_cloud,tag=pSabl]},{id:commandblock_minecart,Command:kill @e[type=area_effect_cloud,name=LPValidator]},{id:commandblock_minecart,Command:kill @e[type=area_effect_cloud,name=LPItemGiver]},{id:commandblock_minecart,Command:fill -3 -1 --2 -6 -8 -5 air},{id:commandblock_minecart,Command:setblock - -3 - command_block 0  {Command:fill - --5 - - - - air,auto:1}},{id:commandblock_minecart,Command:kill @e[type=commandblock_minecart,r=2]}]}]}]}}},{id:commandblock_minecart,Command:setblock -2 --2 - lever 10},{id:commandblock_minecart,Command:setblock - -3 - command_block 0  {Command:fill - --5 - - -2 - air,auto:1}},{id:commandblock_minecart,Command:kill @e[type=commandblock_minecart,r=2]}]}]}]}

Gitmeden önce, ufak bir spoiler;


Kodun uzunluğu size ufak bir şok etkisi yaratabilir..
 


Son düzenleme:

Olumun_4_Kolu

Zombi Katili
Mesajlar
197
En iyi cevaplar
0
Beğeniler
141
Puanları
0
Spoilerin spoiler kısmı yok 0/10 veriyorum bu konuya.

Ama bu ""mod"" baya iyi yapılmış denileblir yani adventure maplarda falan işe yarayabilir.
Ufacık bir hatadan dolayı 0 verilir mi sayın kullanıcı :( Gönlünüzü alabilmem için size bir çay ikram etmeme izin verin lütfen :/
 

xXDavcerXx

damnant quod non intelligunt.
Mesajlar
257
En iyi cevaplar
1
Beğeniler
135
Puanları
600
Ruh hali
Konu 26 kasımda yani doğum günümde açılmış *Ne tesadüf :p*

Emekleriniz için teşekkürler...
 

alihancrmn

Zombi Katili
Mesajlar
159
En iyi cevaplar
0
Beğeniler
58
Puanları
460
Gerçekten Çok Etkilendim. Başarılı Bir Sistem. Puanım 9/10
 

dankKEk

YASAKLANDI
Mesajlar
24
En iyi cevaplar
0
Beğeniler
5
Puanları
0
ben beğenmedim 10/4.5 slime blocklarla yapılabilir çünkü bu sistem
 

Üst