bune arkadaş ya :D pembe haydar ne bunebiçim şey hiç güzel değil bide pişmiş kelle gibi sırıtıo :sA:DaD:SD. beğenmedim ama yinede çok güzel olmuş üzerindeki desen. arkadaşlar adam 20 dk de yapmışssa geri kalan saati o desenler içindir yinede emek geçmiş like veriyorum emeğin geçtiği için...