arkadaşlar ben mod yapmak istiyorum birileriniz çıkıp diyecekki neden mcreatorla yapmıyorsun? diyeceklerdir yapmıyorum çünkü bloğu elime aldığımda crash veriyor ve mcreator kıskanç bir mod yapma programı :D (yani başka moda izin vermiyo) coderim ama javayı yeni öğreniyorum javayla...