Arama sonuçlarınız

  1. Salturbone

    Haydi Japonca Konuşalım !

    İyi beceriyorsun...
  2. Salturbone

    böyle bir şey var mı ya da skriptle yapılabilir mi ???

    Bu bir hakaret biliyorsun değil mi ?
  3. Salturbone

    Haydi Japonca Konuşalım !

    You can't speak japanese
  4. Salturbone

    böyle bir şey var mı ya da skriptle yapılabilir mi ???

    Ona yalancı diyemezsin ! (Yada palavracı :) )
  5. Salturbone

    Haydi Japonca Konuşalım !

    私は中国を話して
  6. Salturbone

    böyle bir şey var mı ya da skriptle yapılabilir mi ???

    Youtube`a bak kardeşim belki adamın işi var ? ^.^
  7. Salturbone

    Haydi Japonca Konuşalım !

    不错。他们打了很多这个游戏
  8. Salturbone

    böyle bir şey var mı ya da skriptle yapılabilir mi ???

    every second: kill the enderman kill the creeper kill the spider every second kısmı yanlış olabilir. Uğraştırmayın biraz araştırın çok zor değil ;)
  9. Salturbone

    Altin kılıç tahta kılıçtan daha kötüdür. (Kanitli)

    Benim orada paylaşmak istediğim resmi yapmışsın :)
  10. Salturbone

    Altin kılıç tahta kılıçtan daha kötüdür. (Kanitli)

    Ne bilim. Onun hakkında konu bile açmıştım :)
  11. Salturbone

    Altin kılıç tahta kılıçtan daha kötüdür. (Kanitli)

    Nerden geliyor bu jeff the killer sevgisi ? :)
  12. Salturbone

    market sorunu yardım acil

    Hata "sandık bulunamadı" diyor. Tabelaya yazılanla alakası yok...
  13. Salturbone

    market sorunu yardım acil

    Bir yere chest koy düzelir...
  14. Salturbone

    Minecraft Kasma Sorunu ( Çözüldü )

    Windows 8 . Bu arada özel bir mod kullanmıyorum :)
  15. Salturbone

    Çekiliş konusu açacağım hangi foruma açmalıyım?

    Ben de katılıyorum arkadaşım için katılıyorum xD :)Ninem bile gaza geldi yallah :)
  16. Salturbone

    Minecraft Kasma Sorunu ( Çözüldü )

    Benim 2 GB 120 FPS alıyorum ğaaa xD :)
  17. Salturbone

    Minecraft Kasma Sorunu ( Çözüldü )

    Senin ram ne kadar ?
  18. Salturbone

    Yeni Bir Konu..

    Potions !
  19. Salturbone

    Minecraft Kasma Sorunu ( Çözüldü )

    Her türlü ramdea kasmaları giderecek mi ?
  20. Salturbone

    Çekiliş konusu açacağım hangi foruma açmalıyım?

    Yetkisi olmayan kullanıcılar "Konu Dışı - Genel" bölümüne çekiliş konularını açabiliriler...
Üst