1.7.2 mi 1.8 mi ?

  1. EinereZ

    1.7.2 mi? 1.8 mi ?

    ARKADAŞLAR 2 GÜN SONRA WASGAMER ADLI SERVERİMİZ AÇILACAK BELKİ BİLEN VARDIr NEYSE ARKADAŞLAR KONUMUZA GELELİM SİZCE SERVER 1.7.2 ? Mİ DAHA ÇOK TUTAR 1.8 Mİ ? LÜTFEN SAÇMA SAPAN YORUM YAPACAKLAR YAZMASIN ŞİMDİDEN.
Üst