arsa belası

  1. OrocTR

    Factiondaki gizli 2.ci bela....

    Evet arkadaşlar bugün sizlere faction serverlerdeki 2.en buyuk tehlike ve belayı açıklayacağım. Arsa. Evet arsalar. Bu nasıl bir şeydir benim aklım almıyor ya klan savaşı adı üstünde ormana gidersin koşarsın koşarsın uzaklaşırsın spawndan çekersin claimini base yaparsın sonra eline tnt alıp...
Üst