baybay

  1. DirenCan

    Gidiyorum :/

    Bazı konularda sözü açıldığından bahsediyordum bazen. Hazırlandığım okulun sınavı 2 hafta sonra. Forumda veya sanal alemde geçiricek bir saniyem bile yok. sınavdan sonra geri geliceğim [sevindin ama değilmi :3] Döndüğümde daha detaylı bir şekilde okuldan ve sınavdan bahsediceğim. neyse işte...
Üst