ben imamireyiz

  1. N

    2011 Tarihinde açtığım hesap ^_^

    Evet arkadaşlar, 2011'de bir hesap açmıştım. 2012demi ne o tarihten sonra girememiştim. Sağolsun tekno abi kıramadı yançarım; @iMamiReyiZ Yani gençler herkeze iyi forumlar ben bu hesapdayım çokta önemli değil, Hepinize böle açıklama yapma sebebim. artık herşeyi bu hesaba yazınız.
Üst