bırakıyomxd

  1. TinecraftMurk

    Forumu bırakıyorum

    Forumun hali rezalet. Bunun tartışmasının yapmanın anlamı yok. Forumu bırakıyorum. Daha bir konuya bakmak için bile gelmem. Ulaşmak isteyen olursa bu saatten sonra ulaşamazlar zaten hadi kalın sağlıcakla.
Üst