camtasia 8 cızırtı ve kasma

  1. iikingxxzz

    Acil Yardım

    Öncelike Selamun Aleyküm,Minecraftta skyblock videosu çektim ve rendere ihtiyacı var.Normalde Camtasia Studio 8 kullanırdım fakat artık renderlamak istediğimde arkadan korkunç bir cızırtı geliyor,ayrıca camtasiada videoyu oynatınca video çok kasıyor.Ama orjinalinde kasma 0,bunun çözümünü bilen...
Üst