deliricem artık yahu !

  1. zRedDragon

    1 Yıldır Alt Yapıya Gelmediler Çıldırıcam Artık !

    Merhabalar.Bu Gün Sizlere Bir Sorum Olucak.Lafı Uzatmadan Hemen Konuya Geçelim. Tam 1 Yıldır Alt Yapı Başvurusu Yapıyoruz,Fakat Ne Gelen Var Ne Giden.Önümüzde ve Arkamızda Alt Yapısı ve İnternet Olan Binalar Var.1 Yıldır Gelmedikleri İçin Bu Gün İyice Kafayı Yedim.Bana Biri Yardımcı Olabilir mi...
Üst