emin

  1. E

    Niçin sürekli banlanıyorum ?

    Ben @EminGny uyarı aldığım için @DarkSun adında bit hesap açtım. Normal bir şekilde forumda takılırken birden banlandım. Uyarı yemedim Banlandım Sonrasında ise @DarkSun2 adında bir hesap açtım ve ordanda forum destek kısmına konu açtım; "Neden banlandım" diye. Ve o hesabı daha kullanmadan, sebeb...
  2. I

    3 Temmuz'u unutmadık

    Bugün 3 Temmuz. Unutursak kalbimiz kurusun. Asla değişmeyecek gerçek; 2010-2011 SEZONU ŞAMPİYONU TRABZONSPOR'DUR! Bu yolda ilerleyeceğiz, durmayacağız ve susmayacağız! Allah adaletli olmayı emretti! Bugün; tarih boyunca kavga edenlerin, siyasilerin, yöneticilerin Trabzonspor'un...
Üst