Geçtiğimiz günlerde sinema salonlarıyla buluşan bir nevi süper kahraman filmi sizce nasıldı ?
Birkaç gün önce Fantastik Dörtlü filmini izledim gerçekten çok güzel bir filmdi.Şahsi olarak beğendim fakat birçok insan bu filmin bir fiyasko olduğunu söylüyor.
Kadronun berbat olduğunu aksiyonun az...