Merhaba Ailem ve Ailem gibi gördüğüm insanlar!
Böyle bir ad altında bunları yazmak gerçekten canım sıkılıyor.Fakat artık 1 yıllığına (Yaz tatili) gidiyorum.
Son Aylarda Forumda Pek Aktif Değildim Sebebi ise Bilgisayarımın emekliye ayrılması (Fotoğraf : http://i.hizliresim.com/G2vbGZ.jpg ) Yeni...