gidiyom

  1. NoHaxJustGusul

    Gidiyorum (Я собираюсь)

    Merhaba Ailem ve Ailem gibi gördüğüm insanlar! Böyle bir ad altında bunları yazmak gerçekten canım sıkılıyor.Fakat artık 1 yıllığına (Yaz tatili) gidiyorum. Son Aylarda Forumda Pek Aktif Değildim Sebebi ise Bilgisayarımın emekliye ayrılması (Fotoğraf : http://i.hizliresim.com/G2vbGZ.jpg ) Yeni...
Üst