Gençlik şu son sıralar ergenlikten midir bilmem ama oyun oynamak olsun anime izlemek olsun eskisi kadar zevk vermiyor :/ ne yapmam gerekiyor bilemiyorum sadece camdan dışarı baktığımda bile rahatsız hissediyorum. Galiba deprasyon dedikleri bu olsa gerek :( bilen biri varsa nasıl rahat olabilinir...