Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Oyuna sinirlendim loading screende takılıyor diye sildim.Sonra geri yükledim gene sinirlendiriyor,dellendiriyor ya adamı
Bilerek tam ekran yapmadım yoksa normal çekiyordu resmi ama böyle gösteriyor.
Arkadaşlar ben serverimde arena yapıyorum ve şu kodları giriyorum
/region define pvpalani123
/region flag pvpalani123 pvp allow
Fakat rehberlere modlara adminlere vb vurulmuyor
bunu nasıl açabilirim ?,
Yani Normal bir oyuncu rehbere moda admine vb vuramıyor ama o yetkili oyuncuya vurabiliyor
Sunucu lobisine girerken birçok kişi girmeye çalışıyor ve bu hata çıkıyor nasıl çözebilirim ?
Birde kişi sayımız 40-45 arası kişiye ulaştığı zaman makine yavaşlıyor mesela //wand yaziyoruz 20 saniye sonra geliyor 4-5 dakika böyle devam edip sunucu çöküyor , hosting nitrado , ram 14gb 4 adet...
Merhaba Arkadaşlar , Skript Yazmayı Yavaş Yavaş Öğreniyorum Size Bir Sorum Olcak :)
Nasıl Kod İle Chest Açtırıp İçindeki İtemlere Tıklayınca Komut Girmesini Sağlayabiliriz :)
Merhaba Arkadaşlar , Yavaş Yavaş Skript Öğrenmeye Başladım Fakat Ben Bazı Kişiler Gibi Büyük Skriptler Falan Yapmak İstiyorum . Lütfen İyi Bilen Biri Varsa Eklesin .
Skypem = saoertusao
Sao Cuyuz Bea :)
Evet arkadaşlar başlıktaki gibi bir problemim var. Yanımda abim oturuyor. İkimizde CS:GO oynuyoruz. Ama o 60-65-70 ping alırken ben 110-120 arası alıyorum. İkimizde aynı modeme kablo ile bağlıyız. sorun ne olabilir ? hiçbirşey inmiyor arkada skype gibi diğer programlar da açık değil.
Siz de bize katılın!
392 bin üye ile şüphesiz Türkiye'nin en büyük oyuncu forumuyuz; foruma kaydolarak Minecraft, GTA, CS: GO, LoL, PUBG ve diğer tüm oyunlar hakkında soru sorabilir, bilgi alabilir ve paylaşım yapabilirsiniz. Kaydolmak için tıklayın.
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.