Bu Konu Alıntıdır. Bu fikirde bir server de yok sanırım.Bu fikirde bir server açsam tutarmı 3 ay tatilde açacağım lise gerçekten zor.
Adminler Ülkenin cumhurbaşkanı olurken Baş Moderatörü bizim oylarımızla seçilir.
Tarım Bakanlığı olur, tohum felan satar köylülere (biz oluyoruz) ve onlara kredi...