kanki

  1. E

    Arkadas

    Selamlar dont starve hurt world ve bikractane daha oyun oynuyorum tek başına sarmıyo oyunlarda bilgili olan biri varsa DC den eklesin tek şarkıyo cidden Efeberk#4325
  2. Edoo81

    [Tanıtım] - Bu Sefer Eklenti Değil :P | Ben Edoo (Edis)

    BEN KİMİM? Herkese selam arkadaşlar, Ben Edis (Edoo). Ben, bu forum ailesi adına sunucu eklentileri bölümünde Eklenti paylaşarak mutlu olmaya ve mutlu oldukça mutlu etmeye çalışan bir insanım. NE KADAR ZAMANDIR MİNECRAFT OYNUYOR, NE KADAR ZAMANDIR EKLENTİLERLE UĞRAŞIYORSUN? Yaklaşık 5 senedir...
  3. ceycoy_6

    Benimle Survival Oynayacak Varmı?

    11-12-13 Yaşlarında Saygılı Olan Küfür Etmeyen Skyp'ı Olan Sürümü 1.8.9 veya 1.9 Olan Bir veya İki Kanki Aranır
Üst