koiya

  1. iZeckGH

    [Sohbet]Kopya Cekme Sanatı

    Beyler herkes Cekti Kopya Yontemini Yazsın Yardımlasmıs Olalım :D Benim Kullandım Yontem Sozelde Gecerlı Belkı Sayısaldada Olur Ama Sayısalda Fazla Isınıze Yaramaz. Benim Yontemim: A4 Kagınıdını %20 sını Felan Kesiyoruz Sonra Kucuk Ve Okunaklı Bicimde Yazıyoruz Baslıklar Renkli Olsun Ornek...
Üst