arakdaşlar ben umut 16 yaşındayım aranıza yeni katıldım
yeğenimle birlikte survival oynamak istiyorum bunun için server açmaya çalışıyorum ama ne yaptıysam o bağlanamıyor
serveri hamachi üzerinden kurdum nasıl kurdugmu anlatayım:
*hamachi kurup indiriyoruz
*server dosyasınn içinde server yazan...