@party @duel @badlion

  1. R

    en sevilmeyen ozellikler

    Evet basliktan da anlasilacagi uzere soru su ki insanlarda en sevmediginiz ozellik/ozellikler nedir?Bu konuda sizlerin neler dusundugunu ogrenmek isterim. Benim en sevmedigim ozelliklerden ikisi ego ve onyargidir.
  2. R

    Party Plugini , İçeri .

    Badlion Tarzı arkadaşlarını davet edip 2vs2 , atabileceğin bir plugin varmı ? ücretli veya ücretsiz. BKNZ:/party invite /party accept /duel vsvs ?
Üst