Evet sabahtan beri uğraştığım skripti paylaşıyorum:
Şimdi bu skripti nasıl kuracaksınız anlatayım. İlk önce bu skripti bir not defterine yapıştırıp daha sonra farklı kaydete tıklayıp adını mesela rutbe.sk diye kaydediyoruz. Daha sonra bu plugins/skript/scripts kısmına atıyoruz. Daha sonra group...