saçmalık

  1. Prisma

    Galiba ben sizi anlamıyorum.

    Herkeze Selamlar öncellikle UHC MEETUP TEAMS #6 adlı konumda 1 adet video paylaştım ve youtube'a yeni başladım, en az 30 kisi görüntüledi! ve 1 allahın kulu bile video'yu beğenmezmi ? Hadi onuda geçtim derki; baksana emek vermiş bari beğeneyim demezmi ?
  2. ozzank

    Para Birimi Neden USD?

    Sizce de çok saçma değil mi? Bir TÜRK forumunda para birimi neden TL değil de USD?
  3. Tenekesaurus

    Ödev Kapağı :P

    Merhaba arkadaşlar, dün İngilizceden performans ödevi verildi (Formalite icabı, 12. sınıf öğrencisinden performans ödevi isteyen zihniyete de selamlar.) Benim de canım sıkıldı biraz ciddiye alayım ödevi dedim. Şunu yaptım. A4 boyutlarında o yüzden hafif kocaman. Fikirleriniz nelerdir ...
Üst