saleymunaleyküm

  1. KaanGunlu

    örtmenlerin oyunu

    olm bende diyordum 4. 5. sınıfta tüm sınıfın notları neden iyi-çokiyi-iyi-iyi-çok iyi tarzında gereksiz ve alakasız şekilde yapılıyor. örtmenler bizi kandırıyormuş. üşengeç şümbültaklar.
Üst