S.a ben Muhammed.Az çok skripte biraz başlamaya karar verdim.
Bitane yapıyım dedim.Tabelaya sağ tıklıyoruz istatistiklerimizi gösteriyor.
Not:Yakında geliştiricem yapabilirsem,chat kısmı yerine tabeladan yapmayı planlıyorum.
Nasıl yapılıyor dersenizde şöyle:
Tabelanın ilk satırına [bilgi]
2...