Merhaba arkadaslar iyi forumlar Mcsg deki sidebar sistemini skript ile kodluyorum sebebi featherboardin son surumunde sidebarli surumu birazcik pahali buyuzden kensim skript ile featherboard kodluyacam ama sidebari featherboard buyuklugunde yapinca error veriyo satirlari dogru yaptigimdan eminim...