şuanki kart r7 250 :d

  1. Kovalski

    500-700TL Arası ekran kartı önerisi.

    Merhaba arkadaşlar benim garibanı emekli edesim var. Sizce hangi ekran kartini almalıyım ? Bütce Max 700TL, PSU 650V onu dert etmeyin. http://www.vatanbilgisayar.com/zotac-gtx950-amp!-edition-gddr5-2gb-128bit-nvidia-geforce-dx12-ekran-karti.html Not = GTX 960 hiç demeyin bana bu ekran karti...
Üst