trolololo

  1. FrozenBrainTR

    Büyük itiraf: Yönetim benim için çalışıyor!

    KONU TROLLÜĞÜNEDİR gerçeklerle sadece %45 kadar alakası vardır Ha ha ha! Evet yanlış duymadınız! Yönetim benim için çalışıyor! ben sizi sinir ediyorum ve yönetimde muteliyor! (gerçi @BurakcanAkpolat ın benim için çalıştığını düşünmüyorum o ajan galiba) Yönetim ara sıra beni muteliyerek olaya...
  2. tutkusina

    Steam de arkadaşı trolleyelim gelin...

    Merhaba beyler, Bugün bir arkadaşımı trollemek istiyorum,çünkü bana meydan okudu. Bütün gün hesabıma mesaj spamleyerek steamimde 5000 okunmamış mesaj bırakmış. Sizden tek ricam hesabını tamamen yada 1 günlüğüne deaktif etmeniz.Yada ne biliyim en azından giremesin steame. Saygılarımla, Saderen...
Üst