Tip Tahmini ; Sence Ben Nasılım ?

Açtığım Konular Eğlenceli mi ?

  • Evet çok qeyfli akıyoz

    Kullanılan: 8 53.3%
  • Hayır bune lo

    Kullanılan: 7 46.7%

  • Kullanılan toplam oy
    15

DirenCan

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0
Eveet Yılbaşında sıkılan arkadaşları neşelendirme uğruna ufak bir etkinlik daha ! herkes Kendi Adını Yazıp Bir önceki Yorumdaki Arkadaşın Tipini Tahmin Etsin:
örnk :
Ben : Sizce Ben Nasılım ?
Falanca kişi : Uzun saçlı 2 kollu uzun birisin. Peki Ben Nasılım ?
3.kişi : düz saçlısın. mavi gözlerin var.Peki ya ben ?

Eveet Ben Başlıyorum. Benim Yorumuma Göre Devam Ettiriceğiz Oyunu :
Sizce Ben Nasılım ?? :)

 

rayandu06

Nether Yerlisi
En iyi cevaplar
0
Açtığın konular gayet zevkli güzel konular.
Yukardaki üye kısa saçlı medium boylu yakışıklı zeki bir tipsin

Sence ben nasılım ?
 

Mmtern

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0

MevsimLix

Kömür Madencisi
En iyi cevaplar
0
Gözü , burnu , kolu , ayağı olan bi insan evladı.
Sizce ben nasulum ( kopya avatarımda saklı)
 
Üst