Oyuna Başladığınızda Yaptığınız Noobluklar

abdullah2323

BOZKURT
En iyi cevaplar
0
ben moblardan korunmak için başka yere gitmek için toprak ile gerçek ölçü birimi abartmıyorum 1 km'den uzun köprü yapmıştım... ama enderman ve örümceğin yanıma gelebileceğini bilmiyordum...ayrıca örümcekten kaçarken gerçek saat bunuda abartmıyorum 2 saat filan karanlıkta dağın içinde kendimi kapattım
 

MevsimLix

Kömür Madencisi
En iyi cevaplar
0
Cs:go'ya ilk başladığımda silah alamıyınca kendi adamımı oldurup silahını almıştım bi keresinde..
 

Minecraftplayerr

Java, Skript, Php, Html, Css, Javascript, Anime
En iyi cevaplar
7
Böyle bir konu zaten açılmıştı.
Odunlar kırılmıyor sanıyordum ._.
 

EminG

Em El Ci Pıro Oğ may Gat !
En iyi cevaplar
0
Oyunu Oynamaya Başlamadan Önce Onlarca mc Videosu Seyrettim Ancak Oyuna Girdiğimde Yaşadığım Sorun Çok Acı Oldu.

Söylediklerim:

- Neden Ok Tuşlarına Basmama Rağmen İleri Gidemiyorummm !

Yarım Saat Nette Araştırdım Bulamadım :D

e Yaş Küçüktü O sıralar :D
 

XxRaticaLxX

Kömür Madencisi
En iyi cevaplar
0
Yaratıcı modu öğrenince küçük bir oda yapmıştım ve içine bulduğum tüm moblardan tonlarda koymuştum '_'
 

Miyooo

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0
Silverfishi suya sokarak öldürmüştüm sonra da başka bi tanesini suya koymuştum ve kaçmıştı bende niye yüzmüyolar diye sinirlenmiştim :(
 

EpicArt

Altın Madencisi
En iyi cevaplar
0
Ilk basladigimda survival oynadim hicbisey yok diye yeni dunya olusturtum Yaratici mod actm, ev yapmstm. Ust kat falan yaptım.Merdiven koydum.Cam yoktu.Ev kotuydu.Sonra server kurdum ve pro oldum.
 

BrolyTheLSSJ

Obsidyen Madencisi
En iyi cevaplar
0
1- kazma ile örümcek ağından ip almaya çalışmak. kılıç ile alınıyormuş.
2- her yere rastgele atlamak. süper mario sanardım. 60 bloktan atlayıp ölmüştüm.
 

TheAxiall

Demir Madencisi
En iyi cevaplar
0
Silverfish i sonundaki fish kelimesinden dolayı balık zannetmiştim. Akvaryum yapıp içine koymaya çalışmıştım :)
 
Üst