faketaxidriver
Undead
- En iyi cevaplar
- 0
o zaman bile saçlarım çkselmiş :/bu bildiğin japon q
kızıl saçlı capon seni
evet pellek. yeni video yüklemiş koş bak
o zaman bile saçlarım çkselmiş :/bu bildiğin japon q
kızıl saçlı capon seni
evet pellek. yeni video yüklemiş koş bak
Biz değil, Peygamberimiz inkar ediyor bizde onun izini sürüyoruz.oğlum hala evrimi inkar mı ediyonuz xdéééé
ula harbi fişeqsin haaa xdééééBiz değil, Peygamberimiz inkar ediyor bizde onun izini sürüyoruz.
sn şimdi darwine şeqilmi ypyn lnBiz değil, Peygamberimiz inkar ediyor bizde onun izini sürüyoruz.
zeşke kıvırcık kalsaymışsın lan. türklerde nadir bi gen o.benim şaçlarım kıvırcıktı nedense şimdi kafasına göre çıkıyor.
Beyni olmayıp beyni olanın arkasında durmaya çalışmak, deneme wol 356Lafı yiyince ille de insana ters düşmeye çalışmaya çalışmak, deneme 332.
Bu arada o kız mı erkek mi yahu?
Kendimi yalnız hissettimKüçükken çoğu insan sarışındır xd
ben<<<(örnek 1)
daha sonra ne oluyorsa saçlar lanet olası bi siyahlığa bürünüyorama ben hala sarışınım ama çok koyu(baya koyu) bir sarışın
![]()
erkek krdş. erkek.Lafı yiyince ille de insana ters düşmeye çalışmaya çalışmak, deneme 332.
Bu arada o kız mı erkek mi yahu?
ama bazı şanslılarr var, saçı tamamiyle siyah olmuyor. beniki kahverengi siyah arasında. öğretmenlerim kestane rengi diyorKüçükken çoğu insan sarışındır xd
ben<<<(örnek 1)
daha sonra ne oluyorsa saçlar lanet olası bi siyahlığa bürünüyorama ben hala sarışınım ama çok koyu(baya koyu) bir sarışın
![]()
çok acı bi şey lan onları kaybetmekBende öyleydim sarı saçlı mavi gözlü bir çocuk![]()