• Bu bölüme herkes konu açabilir. Bu bölümdeki konuların, gamer.com.tr tarafından güvenilirliği teyit edilmemiştir. Bu bölümdeki şirketlerden (ya da şirket olduğunu iddia eden kişilerden) alacağınız hizmetlerle ilgili yaşadığınız sorunlardan gamer.com.tr ve Gamer Yönetim Ekibi sorumlu değildir.

    Detaylı bilgi için buraya tıklayarak bilgilendirme konusunu okuyun lütfen.

Ddos koruması düzgün bir hosting arıyorum

Sizce hangi hostingi seçmeliyim?


  • Kullanılan toplam oy
    11

Halley0

Marangoz
En iyi cevaplar
0
Evvett. Bir sunucu açmayı dşünüyorum ve hostingler hakkında baya bilgi edindim. Şuanda govizyondayım ama bazı sebeblerden dolayı sunucu işlerini bıraktım ama hosting arıyorum. Neden diye soracak olursanız belirli süre boyunca oradan küçük çaplı bir vds alacağım sonradan paketi yükselteceğim.
Şuanda aklımda Govizyon, Anadolu Host, Nacss Host ve AwmBilişim var
Şuanda kafam GOvizyona yatkın çünkü Ddos koruması olarak viper koruması var ve önemli bir etken
Bütçem: Aylık 100 lira
Vds ram beklentim: 8-10 gb ram eğer perfonmans sunucu ise 5-6 gb ram
Not: Başka hostingler önermek istiyorsanız diğer diye bir kısım bıraktım orayı işaretleyip önerdiğiniz hostingi söylerseniz güzel olur :)
 

Creeperiloji

Ağaç Yumruklayıcı
En iyi cevaplar
4
Rabisu, NacssHost, Slimmweb ve Govizyon bu konuda çok iyi deneme şansım oldu ve kullanan arkadaşlarım ddos konusunda hiçbir sorun yaşamadı kesinlikle öneririm.
 

Arejact

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
4
Kayizer tercih edin, ddos problemi içinde aegis kullanabilirsiniz, orjinal olmasına gerek yok kaliteli çakmalar var onlarda iyi iş görüyor (:
 

rxcloudtech

Sudan Çıkmış
En iyi cevaplar
0
Bu Zamana Kadar Her Hangi bir DDOS Saldırısından hiçbir Çökme Donma Kasma Yaşamadan Hizmet Vermeye Devam Ettik Tercih Sizindir Genelde Müşterilerimiz Fivem Server ı açmak İçin Bizi Tercih Ederler Fivem En çok DDOS saldırısına Maruz Kalan Oyundur Bu Zamana Kadar hiçbir Müşterilerimiz Bir Şikayette Bulunmadılar Tercih Sizindir
Saygılarla
Linki görebilmek için üye olmanız gerekiyor. Giriş yap veya üye ol.
 

Arejact

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
4
DDOS yiyorsanız aegis satın alın yada düzgün çakmalar var çalışanlar onu kullanın.. Adını ilk defa duyduğun saçma firmalardan alış-veriş yapma derim.
 

Arejact

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
4
Nitrado da kullanabilirsin eski ve işini bilen bir firma fakat fiyatlar biraz uçuk
 

rxcloudtech

Sudan Çıkmış
En iyi cevaplar
0
DDOS yiyorsanız aegis satın alın yada düzgün çakmalar var çalışanlar onu kullanın.. Adını ilk defa duyduğun saçma firmalardan alış-veriş yapma derim.
Saçma Firma Demişken Bunu Kınıyorum Galiba Bizi Daha Tam Olarak Tanımıyorsunuz Hatta Referans Olarak Size
Linki görebilmek için üye olmanız gerekiyor. Giriş yap veya üye ol.
ni Göstere Bilirim Buralarda Yeni Değiliz Tanınmış Ve Bilinmiş Kişileriz:sinsi1:
Saygılarımızla
 
Son düzenleme:

KAYIZER

Sudan Çıkmış
En iyi cevaplar
0
Saçma Firma Demişken Galiba Kayizer Den Bahsediyorsunuz Katılıyorum Evet Hatta Referans Olarak Size
Linki görebilmek için üye olmanız gerekiyor. Giriş yap veya üye ol.
u Göstere Bilirim
Konuya dahil olmak istemiyorduk fakat, "sözde" kurumsal bir firma olarak farklı bir firmaya sebepsiz ve kanıtsızca kötülemeniz yanlış değil mi?!
Sırf kendi ürününüz satılması adına böyle bir şey yapmanızı kınıyoruz.
 

rxcloudtech

Sudan Çıkmış
En iyi cevaplar
0
Merhaba @KAYIZER ,



Öncelikle rxcloud tarafından size herhangi bir kötü, nefret söylemi yapılmamıştır. @Arejact adlı forum üyesi bizim hakkımızda "çakma" olarak yorum yapmış ve bunun üzerine yetkilimiz cevap vermiştir. Firma Yetkilimiz Şu Şekilde Konu Yönlendirmesi Yapmıştır Tanıtım - Cevap - Açıklama Olarak İlerlemiş ve Hakkınızda Herhangi bir yanlış tutum sergilememiştir sizde empati kurarak bu durumu anlayabilir ve daha sizler ile çalışmamış bir üyenin hakkınızda çakma tabiri kullanımını kabul edemezsiniz yetkilimiz tarafımız adına ilk başta tanıtım yapmış sonra sırf ürün satmak için bir üye için harici bir firmaya kötü söz içerikli konuşmada bulunmamıştır. @Arejact forum üyesinin'de bir kullanım veya araştırma sonucunda düşündüğü gibi bir firma olmadığımızı anlayacağını ummaktayız iyi günler iyi çalışmalar dileriz.

Web :
Linki görebilmek için üye olmanız gerekiyor. Giriş yap veya üye ol.

Rol : Üst Yetkili
İletişim : [email protected]
 

Arejact

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
4
Merhaba @KAYIZER ,



Öncelikle rxcloud tarafından size herhangi bir kötü, nefret söylemi yapılmamıştır. @Arejact adlı forum üyesi bizim hakkımızda "çakma" olarak yorum yapmış ve bunun üzerine yetkilimiz cevap vermiştir. Firma Yetkilimiz Şu Şekilde Konu Yönlendirmesi Yapmıştır Tanıtım - Cevap - Açıklama Olarak İlerlemiş ve Hakkınızda Herhangi bir yanlış tutum sergilememiştir sizde empati kurarak bu durumu anlayabilir ve daha sizler ile çalışmamış bir üyenin hakkınızda çakma tabiri kullanımını kabul edemezsiniz yetkilimiz tarafımız adına ilk başta tanıtım yapmış sonra sırf ürün satmak için bir üye için harici bir firmaya kötü söz içerikli konuşmada bulunmamıştır. @Arejact forum üyesinin'de bir kullanım veya araştırma sonucunda düşündüğü gibi bir firma olmadığımızı anlayacağını ummaktayız iyi günler iyi çalışmalar dileriz.

Web :
Linki görebilmek için üye olmanız gerekiyor. Giriş yap veya üye ol.

Rol : Üst Yetkili
İletişim : [email protected]
1- Size çakma diye bir yorum yapmadım aegis çakma olabilir dedim nereden uyduruyorsun anlamadım.

2- Sizden nefret etmiyorum adınız duyulmamış fiyatlarınız çok pahallı.

3- Kayizerde çalışmıyorum sadece müşteriyim ve oldukça memnunum.

4- Mesajlarını düzenlediğin için gösteremiyorum ama sizde kayizere laf attınız

1609160732988.png
 

rxcloudtech

Sudan Çıkmış
En iyi cevaplar
0
@Arejact Gerekli Açıklama Tarafımızca Yapıldı ve Herhangi bir mesaj düzenlemesi tarafımca yapılmadı buna emin olabilirsiniz burada yetkilimiz "çakma" dediğinizi bize olarak algılayarak davranmış sizde açıklamanızı yaptığınıza göre konu kapanmış demektir iyi günler iyi akşamlar dilerim.
 

AnadoluHost

Anadoluhost.com.tr
En iyi cevaplar
7
Bir firmanın başka bir firmayı yaşadığı bir olaydan dolayı bel altından vurarak ürününü pazarlamaya çalışması etik değildir. R10.net 'te şunu yapsanız muhtemelen temiz bir ban yerdiniz.Orada firmalar arası tartışmalar şikayet konuları hariç yasaktır. Tabi burası r10 değil ve moderatörlerin işlem yapmamış olmasıda hoş değil .X firması Y firmasından öne geçmek istiyorsa "özelliklerini+farklarını+fiyatlarını" gösterir, bakın bizde bu var "diğer firmalarda olmayan". Arkadaşın yaşadığı olay onun firması ile alakalı ve buradaki binlerce insan firmaları tarafsız gözle değerlendirip kendi kararlarını verebilirler. Size zahmet ticaretin etiklerine ve en önemlisi onuruna uyun. Bizim daha yeni donanımımız var vb bahsederek ürününüzü pazarlamak size kalmış ama başka bir firmayı halka açık bir yerde "saçma" diyerek kötüleyen bir 3.cül bir firmanın ticari dürüstlüğünden ve etik kavramından şüphe duyarım.
--------------------------
Uygun fiyata DDOS korumalı sunucu almak isterseniz

Netinternet Firewall : Layer 3 / 4 Koruma
SecPoint Firewall : Layer 3 / 4 / 7 Koruma
Sophos Firewall : Layer 3 / 4 Koruma
Voxility : Yurtdışı Layer 3 / 4 / 7 Koruma
TTDDoS : Yurtiçi Layer 3 / 4 Koruma
Sunduğumuz korumalar bunlar:
Ek olarak :
1609161404759.png

DDOS koruma kontrol paneli.

1609161418797.png

Gelen saldırıları görüntüleme paneli.

Oto Format + Oto Teslim + TR Lokasyon + Ryzen 9 3900x Kalitesi + ücretsiz mc eklenti paketi + webscript + konu tasarımı (birkaç gün sonra Turbo VDSler 5900x olacaklar), uygun fiyata hizmet almak isterseniz sitemize uğrayabilirsiniz. Yeni firmalardan almakla ilgili çekinceleri olanlara sitemize kaydolup destek talebi açmaları halinde 24 saat test sunucusuda sağlıyoruz.R10.net ticari puanlarımız ve referanslarımızda mevcuttur. Fiyatlarımızda çoğu firmadan uygundur. Uzun süre sorunsuz hizmet almak isterseniz bizi tercih edebilirsiniz.
 
Üst