Ben duvar stilini beğenmedimyinede hoş
Etiketleyin yav beni bu mesajlara haberim olmuyor.
Tuğlalar biraz görünüşü bozmuş gibi ama onun dışında gayet güzel ama buna iç tasarımı nasıl yapacaksın merak ettim kafe gibi bişeymi olacak ?
kusura bakma ama gerçekten beğenmedim ...
Kapıları yaptığın yeri harbiden beğendim.Ev güzel olmuş bu arada.
Ev güzel haşa fakat yani bana göre pencereler aşağıda kalmış sanki.
Küfür gibi oldu birazAslında Bu Ev Tarzına Göre Değişir.
Modern Olarak Yapmak İstediysen:kötü
Medieval Olarak Yapmak İstediysen:Kötü
Victorian Yapmak İstediysen : Kötü
Normal Ev Yapmak İstediysen: Duvaıi Ve Çatıyı Geliştirebilirsin.
Yok Asla Küfür Amacım YokKüfür gibi oldu biraz![]()