erentheren
Sudan Çıkmış
- En iyi cevaplar
- 0
Şu anki minecraft oynanan versionu bana göre 1.6.4 forum da ben hep bu tarzda sunucular gördüm 1.6.4 nasıl oynicam bende oynamak istiyorum hep görmezden geliyosunuz bi bakın artık canım sıkılıyor yapıcak başka bir şey yok bilgisayar da barbie mi oynicam lütfen 1.6.4 oynamam için ne yapmam lazım