Türkiye'nin En Büyük Oyuncu Forumuna Hoş Geldiniz!

Sitemize kayıt olarak, diğer oyuncular ile tanışabilir, mesajlaşabilirsiniz, ayrıca bir şeyler paylaşarak veya sorarak Türkiye'nin en büyük oyuncu topluluğunun bir parçası olabilirsiniz!

Şimdi Katılın!
  • minecraft serverminecraft server

Aşk mı Arkadaşlık mı?

Bernard

¯\_(ツ)_/¯
Kaynak Yetkilisi
Mesajlar
952
En iyi cevaplar
26
Puanları
3,180
Kız yüzünden benimle konuşmasını kesen 6-7 yıllık arkadaşım var. Ve eminim ki şu an ayrıldılar. Anlayacağın arkadaşlık. Hatta ondan da öte dostluk.
 

AdexTR

Muvaffakiyetsizleştiriveremeyebileceklerimizdenmiş
Site Yöneticisi
Mesajlar
3,435
En iyi cevaplar
33
Puanları
7,550
O aşk denilen olay filmlerde oluyor. Bir insan, tanımadığı dolayısıyla güvenmediği birini nasıl sevebilir?
 

_Alecks_

Elmas Madencisi
Mesajlar
716
En iyi cevaplar
1
Puanları
1,280
Beyler sizce aşkmı Arkadaşlıkmı
Arkadaşlık : Boş hissedersin. Sana önem vermedikçe... Çünkü tam olarak takılmıyorsunuz. Ginede içinde bir boşluk olur.
Aşk : Mutluluğun artar fakat... İşin zor. Kız çalışkan ve şiirlere önem veriyorsa şiir miir falan yaz. İlgisini çek. Gerekirse ona hayatını anlatan bir mesaj bile at. Ben bile denicem bu mesaj olayını xD Sana da önereyim.



-Bir saniye...

Sana bi fikir vereyim.
İlk amacın arkadaşlık olsun. O kadar iyi arkadaş ol ki yani aranız kanka gibi olsun.
Daha sonra böyle eylence amaçlıymış gibi "Ya kanka gel dışarı çıkam olaylar yaşadım biraz anlatam güleriz" filan filan de. Tuzağın da bu olsun. Kızı sana hoşlandırmaya çalış. Kızın ilgisini çek ve sonunda ise...
+Bu aslında senden istediğim bir çıkma teklifiydi... Bunu söylemek zorundayım fakat.... senin hakkında hislerim var... Yani senden hoşlanıyorm vb vb vb
++Uyarı : Fazla gaza gelip direk bunu söyleme yoksa kız bir dahakine ya senden utanır ve uzak durur yada ne bileyim gerisini düşünemiyom hiç sevgilim olmadı ama bütün arkadaşlarımdada sevgili var yani şansımı görüyorsun (nokta virgül gibi noktalama işaretleri ne acaba)
Gerisi kıza bağlı.
 
Son düzenleme:

Cullen

Running with the wolves
Forum Yöneticisi
Mesajlar
645
En iyi cevaplar
18
Puanları
1,890
Aşk arkadaşlıktan daha öte bir şey ama aşkta sorun çıktığında da ilk gittiğimiz kişiler arkadaşlarımız. İkisinden birini seçemiyorum, durumuna göre değişir
 

FullForceHD

white shirt now red
Asistan
Mesajlar
690
En iyi cevaplar
0
Puanları
2,160
eğer gerçek bir arkadaşlıktan bahsediyorsak arkadaşlık derim fakat iki ay konşup beş ay samimi olmayacaksam aşk derim.
 
Üst Alt