Bıktım Artık

Humour

Kömür Madencisi
En iyi cevaplar
0
Beyler oyuna mod kuramıyorum. Kuruldu olarak gözüküyor playe bastığım zaman doluyor sonra tekrar play yazısına basmam gerekiyor. Lütfen yardım edin resmen oyundan soğudum. (1.7.2)
 

BlackRains

Elmas Madencisi
En iyi cevaplar
1
Yeterli detay vermemişsiniz. Hangi modu kurdunuz? Launcher'ınız orjinal mi? Skydaz yükleyicilerini mi kullanıyorsunuz? Bir-iki resim de hoş olurdu. İyi forumlar.. :sgül:
 

Akuena07

Demir Madencisi
En iyi cevaplar
0
kardeş hiç kasnma öyle skydaz var o tek bir modu kurabiliyo ama sana önerim premium ise tekkit launcher indir yeni modpackler ekle pre değilsen de crackli tekkit indir modpackleri yine yükle yine oynarsın 200-250 tane var ben öyle yapıyom mesela :D
 

Humour

Kömür Madencisi
En iyi cevaplar
0
Beyler crackli oynuyorum ve Set Laucnher oynuyorum. Bu modların hepsini skydazdan yükledim, yüklendi gözüküyor ama bu seferde oyunu açmıyor. Skydaz yönteminden başka bi rşekilde yüklenmiyor sanırım.

Timber Mod ve Rei Minimap kurmaya çalıştım. (1.6.2)
 

Iskefiyeli

YASAKLANDI
En iyi cevaplar
0
Beyler crackli oynuyorum ve Set Laucnher oynuyorum. Bu modların hepsini skydazdan yükledim, yüklendi gözüküyor ama bu seferde oyunu açmıyor. Skydaz yönteminden başka bi rşekilde yüklenmiyor sanırım.

Timber Mod ve Rei Minimap kurmaya çalıştım. (1.6.2)
1.7.2'ye 1.6.2 modları mı kurmaya çalıştın?
 

McCrafTr34

Demir Madencisi
En iyi cevaplar
0
launcher da edite bas ordan version kısmından forge lu bişe yazcak onu sec tekrar dene :)
 

Humour

Kömür Madencisi
En iyi cevaplar
0
Onların hepsini yaptım :D Forge gözüküyor forge kuruldu ama modu mods klasörüne atıyorum bu seferde oyun açılmıyor. Eskiden oluyordu şimdi olmuyor.
 
Üst