xemirmustafax
Marangoz
- En iyi cevaplar
- 0
BEYLER HAMACHİLİ OLARAK SERVER İŞLETİYORUZ SABAH 7 DE AÇTIK SEVERE 12 KİŞİ GİRDİ KENDİNİZ SURVİVOR BAŞLAYIP AGAC KESİP İTEM YAPIP DİGER OYUNCULARLA SAVASIYORSUNUZ KENDIME AITTIR BIRDE REHBERIM VAR ONUNDA ADI EMİR benimde emir benim nickim wewe 
girin ıp : 25.133.244.113
HgTRServer-1 - 15 girin beyler girin alah alah alahh çok eylenceli
girin ıp : 25.133.244.113
HgTRServer-1 - 15 girin beyler girin alah alah alahh çok eylenceli