ESW BAKMAYAN AGLAR

xemirmustafax

Marangoz
En iyi cevaplar
0
BEYLER HAMACHİLİ OLARAK SERVER İŞLETİYORUZ SABAH 7 DE AÇTIK SEVERE 12 KİŞİ GİRDİ KENDİNİZ SURVİVOR BAŞLAYIP AGAC KESİP İTEM YAPIP DİGER OYUNCULARLA SAVASIYORSUNUZ KENDIME AITTIR BIRDE REHBERIM VAR ONUNDA ADI EMİR benimde emir benim nickim wewe :)

girin ıp : 25.133.244.113

HgTRServer-1 - 15 girin beyler girin alah alah alahh çok eylenceli
 
Üst