Gravity Falls (Esrarengiz Kasaba) Bitti :( (Bilenler içeri sadece :D ) FINAL

AtomyTR

yerli webtoon & manga destekçisi
Grafiker
Emekli
En iyi cevaplar
19
Onca şeyler hepsi gitti.
Finali izlerken size yemin ediyorum ağladım ;(


Tekrar izledim yine ağladım :(

İzlemeyenler İçin:
Linki görebilmek için üye olmanız gerekiyor. Giriş yap veya üye ol.


Çok duygusaldı önermem :D

Sizlerin yorumlarını bekliyorum.
(Diziyi bilmeyenlere garip gelebilir nerden biliyorum arkadaşımdan :D )
 

AtomyTR

yerli webtoon & manga destekçisi
Grafiker
Emekli
En iyi cevaplar
19
Löhöllölölölömönatönön sönö göldö yöşösön!
Ama çok üzücüydü :(
Yinede mutlu son :)




Bu arada sürpizim var :)
Spoiler içerir...
Önümüzdeki yaz sanırsam 3.sezon geliyor nasılmı ? Bu Videoyu izleyin
Bill yakında döneceğini söylüyor daha devam ediyor bu daha başlangıç :)
 

lSincapl

Nether Yerlisi
En iyi cevaplar
0
Bu ne lan böyle, çizgi film izleyip mi ağladın? Vay anasını ben de bir tek animeciler öyle sanıyordum.
 

lSincapl

Nether Yerlisi
En iyi cevaplar
0
Çizgi film diye geçmeyelim gravity falls dizi gibi biraz çok aşırı takipçisi değilim ama
Bu tür şeylerde (çizgi filmlerde) her şey çok kolay anlaşılabilir ve kolayca gelecekte ne olacağını çözebiliyorsun. Lütfen yani bu tür şeyler izleceğinize daha yararlı belgeseller falan izleyin. En azından beyniniz yıkanmaz, gelişir.
 

AtomyTR

yerli webtoon & manga destekçisi
Grafiker
Emekli
En iyi cevaplar
19
Bu tür şeylerde (çizgi filmlerde) her şey çok kolay anlaşılabilir ve kolayca gelecekte ne olacağını çözebiliyorsun. Lütfen yani bu tür şeyler izleceğinize daha yararlı belgeseller falan izleyin. En azından beyniniz yıkanmaz, gelişir.
Demekki filmi bilmiyorsun çocuklar için değil (öylede denebilir)neden diyorsan burda yazıcağına google amcaya sor
 

lSincapl

Nether Yerlisi
En iyi cevaplar
0
Başkalarının zevklerine karışmamalı bence tamam anime fanlarından OTAQUYUM ZAMQİ diye dolaşanları bende sevmiyorum ama..
Tamamda ben birinin zevkine karışmıyorum görüş bildiriyorum bence çizgi film çizgi filmdir. Ergenliğe girdikten sonrasında ise izlenmesini tavsiye etmem. Düzgün ve eğlenceli birçok belgesel var. Hayatta kalmadan, makinelerin yapılışına, paranormal olaylar ve mitleri araştıranlara kadar birçok belgesel var onları tavsiye ediyorum.
 

KaanGunlu

Işık Taşı Madencisi
En iyi cevaplar
0
Tamamda ben birinin zevkine karışmıyorum görüş bildiriyorum bence çizgi film çizgi filmdir. Ergenliğe girdikten sonrasında ise izlenmesini tavsiye etmem. Düzgün ve eğlenceli birçok belgesel var. Hayatta kalmadan, makinelerin yapılışına, paranormal olaylar ve mitleri araştıranlara kadar birçok belgesel var onları tavsiye ediyorum.
belgesel denince yatan aslan aklına gelen bir nesle anlatmak istediklerin...
 

HUNTERMAN

Demir Madencisi
En iyi cevaplar
0
Ama çok üzücüydü :(
Yinede mutlu son :)




Bu arada sürpizim var :)
Spoiler içerir...
Önümüzdeki yaz sanırsam 3.sezon geliyor nasılmı ? Bu Videoyu izleyin
Bill yakında döneceğini söylüyor daha devam ediyor bu daha başlangıç :)

yoksa acaba o balığın içine mi girdi bill yada onun ajanı mı?(bence öyle)
 
Üst