Güneş Sensörü Ile Çalışan Lamba

Leqral

Marangoz
En iyi cevaplar
0
Merhaba arkadaşlar güneş sensörü ile çalışan lamba yaptım.Videosunu çektim,umarım beğenirsiniz.
Videoyu kısık sesle dinleyin öksürdüğümde sesim çok çıkmış :D Abone olmayı unutmayın.
 

berkeps3

Kömür Madencisi
En iyi cevaplar
0
Arkadaşım ttnet de adil kullanım limitinden hızım 3 mbps ye düştü. Videodaki lamba gece mi yanıyor sabah mı_?
 
R

Reloven

Ziyaretçi
Sensörlü Lamba Yapmak İmkansız Diye Biliyorum Neden Dersen Sabahları Güneş Işığını Hem Topluyo Hemde Direk Olarak İletiyor Sabah Zaten Lamba Yanmış Oluyor Gece İse İçinde Biriktirdigi Gücü Kullanıyor.[DOUBLEPOST=1371589212,1371588937][/DOUBLEPOST]Kardesim Düzeltiyorum Mümkünmüş :p Galiba Bende Oluşan Bi Bug Videoyu İzlemeden Yorum Atmıştım :)
 
Üst