Hamachiyi nasıl kullanabilirim (Yardım)

eqopa

Zombi Katili
En iyi cevaplar
0
Öncelikle tüm ForuMinecrafTürk forumu arkadaşlarıma canı gönülden merhaba.

Bugünkü sorunum (bayaa bir fazla var sorunum) hamachiyi kullanmak. Biliyorsunuz ki premium alamayanlar arkadaşlarıyla birlikte hamachiden keyif çatıyor. Ben mi? Ben mağdurum ne yazık ki :(

İşte buna bir çözüm getirmek için bu foruma başvurmayı düşündüm. Nede olsa iyi bir forum ayrıca bir sürü arkadaş edindim. Neyse, bana hamachi kurmayı ve çalıştırmayı öğreten biri varsa, bana mesaj atsın. Okul günleride çoğunluka açığım zaten, o yönden problem yok.

Teşşekürler...
 
Üst