Bazı yerlerde hata ve eksiklikler gördüm (tek tük çok az yerlerde) ama genel anlamda beğendim, detaylı bakamadım çünkü şarkıyı söyleyen arkadaş kelime yutuyor gibi ya da aksanı çok değişik. Ayrıca umarım bu yeteneği şöyle utanç dolu videolarda kullanmak yerine daha güzel videolara çeviri yaparsın. Ama aman diyeyim sakın Youtube'un çeviri özelliğini kullanma, saçma sapan insanlar gelip çevirini mahvedebilir.