kesinlikle okuyun Minecraft için ve notch için konuşuyorum

oğuzhan12345

Kömür Madencisi
En iyi cevaplar
0
notch bu oyun için o kadar emek harcamış ve bize iilik olarak crack ini vermiş ve bu iyiliği yaptığı için herkes baya bi saygı duyar ona ama hala 50 dolarmı ne vermemek için hesabı bedavadan getirmeye çalışanlar var neden!!
neden emeğine saygı duymuyorsunuz bu adamın emeği günlerce haftalarya aylarca geçti ve siz bu adamın emeğini bölemi gösteriyorsunuz utanmanız lazım korsan alın oynayın tamam ama gidip orjinal hesap çalmaya yada bedevadan getirip bir şey sandığınıza inanamıyorum lütfen yorumlarınızı paylaşın ve böle kişiler için sölüceklerinizi söleyin bu konuyu bu yüzden açtım
 

oğuzhan12345

Kömür Madencisi
En iyi cevaplar
0
konuyu ii oku ben korsan alsın oynasın dedim hesap çalmaya ve bedavadan getirmeye çalışıyo yani adamın emiğini bildiğin 0 a getiriyo emeğe saygısı olmuyor konuyu dikkatli oku öle anlarsın
 
Üst