Genellikle skript bölümündeki arkadaşlar tanır.tanımıyom![]()
Çoh ii skript bilen birisi ama aslında hiç bilmiyor .sGenellikle skript bölümündeki arkadaşlar tanır.
Karar ver.Çoh ii skript bilen birisi ama aslında hiç bilmiyor .s
Kardeş ben domatesim ne bekli10 ki ?Karar ver.![]()
İki yarında farklı yani :/Kardeş ben domatesim ne bekli10 ki ?
Teşekkürler.Kendisini severim. İyidir ya![]()