Onur Balkış
Ağaç Yumruklayıcı
- En iyi cevaplar
- 0
Merhaba arkadaşlar Minecraft'ım Optifine kullanmadan kasıyor ve ben ileri derecede simetri hastasıyım. Simetri hastalığı olan vardır , psikolojik olarak oynadığım oyunun içeriğinin sade olmasını ve öz halini oynamak istiyorum. Bu yüzden oyun içi değişiklik yapmak istemiyorum. Sanırsam buda simetri hastalığından kaynaklanıyor.
Ek olarak bilgisayarımda Deep Frezee denen bir program yüklü. Ama bilgisayara kişisel olarak hakimim. Yani herhangi bir değişiklik yapabiliyorum.
Öncelikle : http://j1306.hizliresim.com/1b/3/nrs6u.bmp
Minecraft'ı herhangi bir mod kullanmadan en iyi şekilde oynamak için birkaç soru sormaktayım :
Java'nın bilgisayarıma göre en iyi sürümü ?
Daha iyi oynayabilmek için bilgisayarımın özelliklerini göz önünde bulundurarak kasmaması için yükleyebileceğim başka bir program ?
Bilgisayarda yapabileceğim herhangi bir değişiklik ?
Ek olarak bilgisayarımın özellikleri hakkında öznel yorumunuz ?
Ve son olarak Minecraft'ın en iyi çalışma koşulları ?
Şimdiden teşekkür ediyorum, herkese iyi oyunlar dilerim.
Ek olarak bilgisayarımda Deep Frezee denen bir program yüklü. Ama bilgisayara kişisel olarak hakimim. Yani herhangi bir değişiklik yapabiliyorum.
Öncelikle : http://j1306.hizliresim.com/1b/3/nrs6u.bmp
Minecraft'ı herhangi bir mod kullanmadan en iyi şekilde oynamak için birkaç soru sormaktayım :
Java'nın bilgisayarıma göre en iyi sürümü ?
Daha iyi oynayabilmek için bilgisayarımın özelliklerini göz önünde bulundurarak kasmaması için yükleyebileceğim başka bir program ?
Bilgisayarda yapabileceğim herhangi bir değişiklik ?
Ek olarak bilgisayarımın özellikleri hakkında öznel yorumunuz ?
Ve son olarak Minecraft'ın en iyi çalışma koşulları ?
Şimdiden teşekkür ediyorum, herkese iyi oyunlar dilerim.